tisdag 25 januari 2011

Tisdag 25/1-2011 20:04

DAG: Japp till natt igen då ja, och en redigt kass sådan med, la mig till halv elva tiden som jag burkar men sedan så sket det sig. Jag låg ända till fyra fem tiden innan jag somnade. Sedan så sov jag fram till nio tiden då jag var uppe på toan. Men jag lyckades inte somna nått bra efter detta och kom upp seg som fan till elva tiden. Så betalade räkningarna efter frukosten sedan så drog jag till klippningen, kom igång med en gång jag kom in. Efter detta så drog jag till bankomaten och tog ut 2000 som jag skulle ha till maten. Och så handlade jag första rundan var kött, plastpåsar och lite pommes som jag tänkt jag skulle slippa bära sedan när jag köpte det ändra. Så när jag kom hem så drog jag in köttet i frysen men det var illa nära att jag inte fick plats med det idag, hade lite kött sedan förra gången kvar. Så efter det så var det andra rundan och jag köpte för 700 förta var lite över 800 så det gick på idag över 1500 nästan 1600 det är lite mer än jag burkar köpa. Nu har jag 1100 kvar på banken och lite i plånboken men det blir som vanligt hårt. Ja det blir nog 1500 nått sånt att leva på fram till den 25é så det skall nog gå bra. Jo jag spelade en keno i förrgår och vann igår 20 spänn jag la ut 30 men lite tillbaks ändå trodde inte på det men jag fick 50% rabatt så jag tog det det skulle kostat 60 men fick det då för 30. Så efter detta så skulle jag lämna in till skatteverket och jag, sa väl det igår tror jag, så jag ringde dem idag och jag skulle inte alls göra som det stod. Jag trodde numer  gick uppåt varje våning med det är bra ett två tre fyra på varje plan och det gäller inte de nummer man redan har utan nya. Jag fick 1304 vilket ger 8 det är mitt tur nummer, ja det är om man lägger ihop talen alltså. Så jag la in det när han var i telefonen så nu är det klart. Så mer. Jo jag drog igång med middagen sedan körde idag hamburgare med pommes, det var väldigt gott idag. Såg på min serie när  jag åt och sedan lite mer på en film när jag åt lunch. Trött dag idag men fick ändå gjort det jag skulle så en bra dag idag igen. Jo ja la upp lite uppdatering på hemsidan med men det var bara uppdatering av sökorden hade gjort lite fel innan så jag rättade till det. Mer? Nä inte idag kommer igen imonn med mera.

TRÄNING: Japp fick lite ont i ryggen igår jag vet inte vad jag gjorde men nått gjorde jag. Skall ta lite gel på det idag och imonn så hoppas jag att det släpper tills torsdag. Men det gör bara ont lite inte så farligt.

ROMAN: Japp då blir det lite gjort imonn hoppas jag, får se hur jag somnar ikväll bara.

MUSIK: Ja skall läsa klart sedan får jag se vad jag gör, men troligen så blir det instumentaler jag kommer göra. Får se hur det går då.

Ja det är igen dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: