söndag 23 januari 2011

Söndag 23/1-2011 20:08

DAG: Japp lite sen idag men jag kollade lite på internet om morgongänget de flyttade från mixmegapol till bandit men nu var de borta där med. Men jag har uppdaterat mitt info nu de kommer igen till Mixmegapol igen snart om jag inte uppfattade det fel. Så nog om detta till natten som vanligt igen, låg igår till ett tiden innan jag somnade. Men sov ganska bra efter detta fram till tio tiden då jag var uppe på toaletten. Sedan vaknade jag igen till elva tiden då jag kom upp och fick i mig frukosten. Sedan till halv tolv så dammsög jag och så gick jag igång med hemsidan. Nytt nu är 33 och 34 på startsidan och 22 och 23 på spotify sidan. Det var igen bra från RixFm och NRJ men inget från MixMegapol har inte kört sedan förra året. Men det ser ut som om RixFm och NRJ har skärp sig nu de har uppdaterat varje vecka nu. Så sedan så drog jag upp detta och uppdaterade på Googles sidan med så jag har nu 184 sidor uppe och 85 är indexerade nu. Så mer? Jo efter detta och då var klockan runt ett tiden så drog jag igång med musik ett tag fram till två tiden. Därefter så satt jag mig att läsa lite det var ett tag sedan nu. Men det blev ett kapitel ur King jag läser det mörka tornet näst sista delen. Så mer? Jo efter detta så drog jag i mig en mjukis och så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter (men jag trodde det var karréer när jag plockade fram dem) och ris, det var väldigt gott idag och jag såg inte någon serie som jag trodde att jag hade sparat så jag igår. För det fanns inget sparat mer än avatar som jag såg klart idag. Och eftersom jag gick igång med maten tidigt idag så var inte klockan mycket när jag var klar med den heller. Så efter detta så la jag mig på sängen fram till sex tiden då det är lunch. Kollade lite på teven men inget att ha idag, jo jag såg en repris av house idag, hade sett den innan med brist på annat så. Så efter detta så la jag mig igen på sängen och väntade på att klockan skulle slå åtta. Men just som jag gick igång så kom jag på det med morgongänget och kollade detta. Så det var nog allt för idag det, men ni håller väl tummarna för mig idag skall kolla lotto idag. Men eftersom de inte ringde igår så var det ingen storvinst men lite kanske. Vi ses imonn.

TRÄNING: Packade väskan idag och jag har ändrat lite på träningen tills imonn. Jag måste lägga om bröst skall ta mer i hantlar och mindre i kabel. Ligger nu på 24 i hantlar och 59 på kabel men om jag sover lite kasst så orkar jag knappt få in armarna på 59 kilo. Så jag har bestämt mig för att köra mer i hantlar och sänka kabeln. Skall testa på 28 i hantlar och gå ner till under 50 så får vi se om jag orkar med detta. Vi får se tills imonn om det går vägen, ni får rapport till efter 21:40 tiden.

ROMAN: Ja om det går som jag vill så klipper jag mig på tisdag och köper mat med. Om det blir så så skall jag köra igen till onsdag, vi får se hur det går då. Det hänger på när jag kommer upp till tisdag det.

MUSIK: Ja jag gick idag igenom boken och kom en bit skall köra resten imonn. Ja jag kommer inte igenom hela tills imonn men skall fortsätta imonn. Så skal jag lägga lite trumkomp på ett spår så kan jag sedan använda detta för att öva mig. Mer om detta imonn.

Lotto tummarna så jag kan få in åtminstone 2500 så jag kan köpa ny skärm. Det är åter denna tidpunkt när jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: