tisdag 30 november 2010

Tisdag 30/11-2010 20:06

DAG: Japp lite sen idag men här jag tillslut ändå, natt ja. Somnade till fyra tiden igår och sov sedan fram till tio, var då uppe på toan och sedan la jag mig igen. Låg sedan fram till elva innan jag kom ur sängen, fick i mig frukosten och så drog jag till frisören. Blev klippt nästan med en gång idag och sedan drog jag till ICA för att handla lite. Ja det gick loss på 250 så inte så lite men jag köpte lite jul papper och annat som inte var så billigt men jag fick en påse med juleskum från ICA ja det var väl från Cloetta skulle jag tro. Men det var illa sött så jag har inte ens ätit halva påsen ännu. Så när jag kom hem så drog jag i mig en mjukis och så satte jag igång ugnen. Efter mjukisen så drog jag i mig proteinet med och så gjorde jag lite mindre pommes idag. Jag hade pommes med kotletter idag kollade på mina serier idag med när jag åt. Sedan slog jag av och gick runt ett tag till det var dags för lunchen det blev inte som vanligt idag. Jag tog två hamburgare med bröd idag men kommer inte hinna äta upp brödet innan det möglar igen, det har en väldigt kort livstid det brödet. Så kollade på nvi csa eller nått sånt heter det jag vet inte vad det är men har sett ett par gånger hemma hos morsan på det, och lite idag med. Så mer? Jo imonn skall jag börja dagen med att lägga in nytt på hemsidan, det är statistiken som skall upp imonn när jag vaknar. Så sedan är det roman som gäller imonn. Mer nä kommer inte på mer idag ses igen imonn om ni orkar med mig. Jo jag köpte två nya lampor idag gick på 60 nått sånt och de lyser ungefär som de gamla satte in en på toan idag så har jag en i reserv fram över. 11 watt är de men lyser lite sämre än 60 watt vanliga och så tar det ett tag innan de kommer upp i full belysning med.

TRÄNING: Japp träningen gick bra igår och förhoppningsvis går den bra tills torsdag med om jag bara sover då.

ROMAN: Jaha då skall jag köra imonn igen då, var ett tag sedan nu så vi får se vad som händer tills imonn.

MUSIK: Jo jag lyssnade på det jag gjorde igår i musikdatorn och det kanske kan bli nått av det men inte än på ett tag. Men jag jobbar på det. Skall bara få till min röst så att den lite lite mindre kass bara.

Ja imonn är det onsdag och så är det som vanligt lotto så tummarna för mig tack. Det är återigen dags för mig att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: