torsdag 4 november 2010

Torsdag 4/11-2010 21:43

DAG: Jaha natten var rätt bra igår men somnade inte som jag ville utan till ett tiden. När jag la mig så var jag klar vaken fram till då ett tiden det kändes som om jag inte tog tabletter alls igår. Men när jag väl somnade så sov jag sedan bra fram till tio tiden, då låg jag kvar fram till elva innan jag gick upp och sov lite där emellan med faktiskt. Så rätt bra sömn inatt även om jag somnade sent igår. Så kom upp och fick igång musikdatorn och så drog jag i mig frukosten och gick loss på musiken sedan. Japp körde idag på med detta fram till tre tiden, och efter detta så var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde det så drog jag till träningen, det gick bra idag men sen var jag med tjugo minuter för att vara exakt. Kom hem och stretchade sedan var det middag och eftersom jag var sen så trodde jag att det skulle bli jäkt med så var inte fallet. Pasta går lätt att äta och jag var klar till nio idag som jag brukar vara. Det är lätt att äta pasta och det blir snabbt rätt temperatur för mig att äta med. Har problem med varm och kall mat har ilningar i tänderna så det skall vara fesljummet för mig. Och det går fort med pasta att kallna så jag blev klar snabbt idag. Såg på gaget show idag på boxen när jag åt, rätt roligt att se nya prylar även om jag aldrig kommer köpa dem. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn och det är tvätt imonn klockan åtta så vi får se hur den dagen går då.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag även om jag fuskar på armarna kommer nog inte ifrån det någon gång skulle jag tro. Men det var tungt på intervallen idag, gick rätt lätt förra veckan om jag inte minns fel. Lite konstigt är det men vet inte vad det beror på, men troligen är det nog kass sömn. En dag med bra sömn räcker inte hela vägen.

NOVELL: Och nej inget på posen idag heller…

ROMAN: Ja till lördag så skall jag köra igen på denna punkt.

MUSIK: Japp idag gick det lite bättre på musik sidan fick ur mig två verser idag så nu är det bara en kvar tills måndag då. Men jag såg att jag måste pilla lite till med den vissa ord var inte okey idag. Så lite mer jobb är det innan jag kan säga att jag är klar. Men en bra dag idag.

Nej jag vann inte ett dugg igår, ni måste hålla tummarna bättre nu på lördag då kommer det smälla till. Jo en ny sak har hänt idag, jag fick ett samtal idag från ett ställe som skall kolla hur jag ser på teven. De skall koppla in en box som ser detta och så får jag 600 per år för att ha den. Jag tänker ta trisslotter det blir två i månaden för 600 så har jag chans att vinna med. De skickar info om detta så skall jag skicka in ett papper om det så är det igång. Jag har bestämt mig för att ta det så, så fort papperna kommer så skall jag skicka in dem. Så jo så svarade jag på ett internet enkät så jag fick två trisslotter där med, kommer nog med posten en dag eller en annan hoppas jag. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: