onsdag 10 november 2010

Onsdag 10/11-2010 20:10

DAG: Huu idag var jag sen men jag kollade på internet och glömde tiden, men nu är jag här. Och som vanligt så kör vi natt, somnade igår till halv tolv tolv tiden rätt bra. Sov sedan fram till sju la mig igen fram till elva tiden då jag vaknade upp och fick i mig frukosten. Efter denna så drog jag igång med romanen, från tolv tiden fram till två tiden idag. Men lite avbrott för annat med så tog de tid idag men gick rätt bra. Så till två tiden så drog jag i mig en mjukis och sedan så var det middag. Hade idag kotletter med ris det var väldigt gott idag. Och så kollade jag på teven med eftersom de har ändrat tiden för min serie så fanns det inget att se på idag. Skall se dagens avsnitt imonn, nä imonn är det träning så jag ser det till fredag med morgondagens med. Så kollade lite på en film när jag åt lunch idag med bara slutet var det idag. Så mer? Jo jag lyssnade lite musik igår och då hörde jag ett band som hette carpark north kollade upp detta på spotify idag men hann inte lyssna så mycket på det idag. De har två låtar som är nästan lika “human” och “just human” har inte hört dessa innan men det låter rätt bra. Så mer? Kortblogg idag har inte hänt så mycket idag jo jag fick från de som skall kolla min teve idag en lott fick jag för att jag svarade med en gång, en tia lott som jag vann 10 på skall ta och lösa in den till en ny till fredag, får vi se om det blir mer på den då. Så mer? Jo de skall ringa mig så skall en tekniker komma och installera modem mm i lägenheten en dag när nu detta blir då. Vi får vänta på samtal en dag. Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera strunt.

TRÄNING: Japp då skall jag kör igen imonn då ja, hoppas på bra sömn tills imonn som vanligt. Så får vi se hur det går då, men går det som vanligt så är jag nöjd.

ROMAN: Ja kom igång idag tillslut och fick ur mig ett par sidor ändå det var nog en fyra fem idag. Nu kommer jag byta block om ett par dagar till det fjärde har fyra eller fem sidor kvar i det gamla. Men det går framåt och kanske kommer det tillslut också bli bra vi får se.

MUSIK: Imonn så skall jag först sjunga upp sedan får vi se vad som händer med det. Tror inte det blir någon sång inspelad imonn men man kan aldrig veta. Återkommer imonn med mera info.

Japp det är onsdag och det är som vanligt lotto som gäller för mig skulle sitta gott med lite stålar så jag hoppas att ni håller tummarna för mig idag. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: