torsdag 11 november 2010

Torsdag 11/11-2010 21:42

DAG: Japp en rätt bra natt igen som började med en bra insomning igår kväll. Somnade runt tolv tiden igår och sov sedan fram till sju tiden då jag var uppe på toan. Sedan somnade jag igen fram till elva tiden, låg dock kvar i sägen fram till halv tolv innan jag gick upp. Kände mig lite seg ändå hade jag sovit bra natt men kände att jag ligger kvar ändå idag. Men sedan fick jag i mig frukosten och så drog jag igång med musiken. Körde idag fram till tre tiden innan jag gav upp för idag. Väntade sedan bara på att klockan skulle slå fyra. Då jag drog till träningen sedan hem och så stretch och på detta drog jag i mig middagen. Så kollade lite på teven med idag såg på lite av varje men inte nått speciellt. Ja mer? Tror det blir en mini blogg idag visst, men det har inte hänt så mycket idag. Brukar vara rätt kort på träningsdagar, så även idag. Nä inget med idag ses igen imonn. Ler

TRÄNING: Japp det gick bra idag men jag var rätt sen idag för det var mycket folk idag så jag kunde inte köra som jag ville idag. Fick vänta på redskap mm, så idag var jag 20 minuter sen. Men träningen gick bra och så även stretchen.

ROMAN: Japp då skall jag köra imonn igen då, vi hoppas som vanligt på bra sömn inatt så skall det nog gå vägen.

MUSIK: Ja idag var det då sång som gällde för mig och jag spelade in en gång men det blev inget bra alls, så det fick jag radera. Men så fick jag rätt inställningar på ljudkortet och då blev det rätt bra. Ja inte sången med det hördes som det skulle. Sången skall jag köra om och om och om och om och om och om och om igen, tills den sitter. Det låter rätt skakigt just nu så det enda jag kan komma på är att jag kör det om och om igen tills det låter bra. Men det kommer in bra på “bandet” jag kom på hur jag skulle ställa in det idag så det var ju bra. Så en dag så hoppas jag att jag kan få till sången så att den låter bra med. Men som jag sa så låter det skakigt just nu så jag hoppas att om jag sjunger det om och om igen så blir det bättre. Eller så blir det inte det och jag kan lägga ner det, vi får se hur det går.

Ja som jag sa på twitter så vann jag inte nått men det kommer till lördag. Nu återstår det bara att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: