söndag 7 november 2010

Söndag 7/11-2010 20:02

DAG: Jaha en rätt kass natt igen kunde inte somna så jag tog på lurarna fram till ett tiden. Men låg ända till två innan jag lyckades somna, därefter så sov jag fram till sju tiden. Var då uppe på toan och somnade igen fram till nio tiden, somnade igen fram till halv tolv. Kom upp och fick i mig frukosten och så drog jag igång med dammsugningen. Rätt på detta så gick jag loss på hemsidan men det var inte mycket att göra i dag på den. Inga av det tre stationerna hade uppdaterat sidorna, men jag fick ändå lägga in nytt men inget jag la upp som uppdatering på hemsidan jag la bara upp det. Så efter detta så satte jag igång med att måla, och det gick åt skogen helt idag så jag la ner det för dagen. Jag minns inte hur jag skall göra när jag målade på duk så kom jag på hur jag skulle göra men inte nu minns inte ett dugg. Så jag la ner det, skall se om jag inte kan få till det lite bättre men jag måste köra lite mer då och leka med det ett tag. Men idag blev det inget alls av det. Jo jag satte boxen på inspelning av den serien jag missade igår innan jag gick loss på dammsugningen. Så sedan drog jag igång med maten, körde köttbullar med pommes idag. Och det var gott som vanligt kollade sedan på mina serier idag när jag åt och sedan även lite på en film men såg inte denna klart det fanns inte tid till detta. En rätt kass dag idag men som vanligt så börjar det med en kass natt så om jag kan få ordning på dem så är saken biff. Ja inget samtal igår så ingen storvinst iallafall men kanske lite ni får veta imonn.

TRÄNING: Japp ny vecka och det går ju rätt bra nu så kommer bara sömnen så skall det nog göra detta även imonn.

NOVELL: Nä nu måste det nog komma snart för hösten är väl över nu eller nått, vi får se till måndag…

ROMAN: Ja till onsdag skall jag gå loss igen då hoppas på bra sömn så får vi se hur det går då.

MUSIK: Ja skall  få till sista versen och så pilla till ett par rader så skall jag vara klar för trummor sedan.

Tummarna tack då så skall jag nog få lite stålar ändå idag. Men det är igen dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: