måndag 29 november 2010

Måndag 29/11-2010 21:42

DAG: Japp en kass natt inatt, det började med att jag tände ljuset på toan och lampan small. Så det var kol mörkt där inne tänkte då ta fram ny lampa men tog den sista för ett tag sedan. Så tänkte jag ta glödlampor från andra lampor med de hade inte samma lampa. Men tillslut så hittade jag i köket en lampa och satte in den. Och efter detta kunde jag inte sova låg fram till ett tiden in mot två tiden innan jag somnade. Och sov inte bra sedan heller vaknade ett par gånger under natten. Så men jag somnade igen sedan och till tolv tiden kom jag upp, trött var jag med. Men körde igång med frukosten och drog igång musikdatorn. Så efter frukosten så var det dags för lunchen hann inte med nått där emellan. Men där efter så gick jag igång med musiken och körde idag fram till tre tiden, ja det blev inte mer än två timmar idag efter kass natt. Så efter detta var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra, när den gjorde detta drog jag. Tränade och sedan hem i kylan och stretchade och så middag på detta. Så kollade lite på gaget show idag när jag åt, men det var repris men såg ändå. Så mer? Nä inte mer än detta men det kommer mer i de andra områdena. Jag säger hej. Ler

TRÄNING: Japp räknade med kass träning idag efter kass natt men så var inte fallet. Jag kände mig stark idag när jag körde, var rejält seg när jag kom upp idag så jag trodde att det skulle gå åt skogen. Kan vara proteinet jag äter som gav extra kraft, för jag var trött som bara den i morse när jag kom till sans. Dock så kan jag inte äta lite mycket som innan det tar stopp så jag skall göra lite minder portioner hädan efter. Dock fick jag ner allt idag men det var nästan så jag inte fick ner det. Så och det tog bara fem minuter längre idag så det var inte så farligt, då för att jag roterade övningarna. Så en bra träning idag.

ROMAN: Ja till onsdag skall jag köra igen då, hoppas på bra sömn fram till denna dag.

MUSIK: Japp hann inte med nått idag innan det var dags för lunch men där efter kom jag igång igen. Sjöng upp och så drog jag igång med att sjunga in den nya sången. Det gick bra idag jag fick in den nya sången och stämma på det. Sedans sjöng jag in refrängen med och la stämma på den, det blev riktigt bra det med. Dock så måste jag hitta min röst jag sjunger nu med en kör röst det passar inte att göra det i låten. Det är okey till kör men inte till resten av sången, förhoppningsvis så hittar jag den med tiden. Vi hoppas på det men det låter helt okey nu så övar jag så skall det nog kunna bli en låt av det tillslut. Vi får se.

Och nej ingen vinst på lotto heller men till denna vecka då smäller det till det känner jag på mig. Nu vid denna tid är det dags för mig att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: