fredag 5 november 2010

Fredag 5/11-2010 20:13

DAG: Huu idag är jag sen och jag har haft så mycket tid på mig idag men så lite sömn så det har gått segt hela dagen. Japp sömn då igår kväll, somnade till tre tiden igår och tänkte då att fem timmar det är lugnt. Men fan heller, vaknade en gång i timmen fram tills klockan slog 07:50 och klockan ringde. Så inte mycket till sömn inatt inte, men kom då upp och fick på mig kläderna och så drog jag ner till tvätten. Fick in den och satte sedan klockan på 45 minuter och la mig. Men jag kunde inte somna om så jag bara låg där fram tills klockan ringde. Drog då ner och hängde upp den samma och sedan upp och fixade till mig och fick sedan i mig frukosten. Så väntade jag på att klockan skulle gå fram till en timme efter jag hade hängt upp det, klockan borde då vara nått som tio tiden men idag gick jag inte mer och kollade tvätten. Tänkte den hänger nog uppe så jag gjord ingenting fram tills det var dags att få upp den. Vid elva tiden så gick jag ner och skulle plocka upp den men massor hade ramlat ner. Och nästan inget var torrt så när jag kom upp fick jag hänga upp det som inte var torrt här uppe. Sedan drog jag till ICA för att handla lite, bland annat kycklingben som jag skulle göra till lunchen på träningsdagar. Jag lämnade dem framme och satte igång med middagen, idag hade jag karréer med ris och pepparsås men fick inget direkt ro att få i mig det idag. Jag satte mig och skulle kolla på det jag hade spelat in och allt var fel med inspelningen, inget kom på rätt ställe idag så jag fick inte nått nästa att se på. Missade true blood med som jag följt ett bra tag nu, alla tider var fel och jag fick då ställa om alla inspelningstider på allt så jag fick inte i mig maten, suck. Sedan efter detta så orkade jag inte äta lunch utan jag fick bra i mig lite tomat och paprika. En jobbig dag idag, och trött sådan med men tills imonn så kommer jag igen. Och jag fick tiden till nästa fredag, nä näst nästa fredag till tolv så det var lugnt. Men såg en film jag spelade in innan det blev fel, så den såg jag ända fram till kvar i åtta idag och jag hade inget större lust att blogga idag så jag satt kvar framför teven ett tag till. Det var därför jag är så pass sen idag om nu någon undrar om det. Kan bara hoppas att jag sover tills imonn.

TRÄNING: Ja känner av lite i armarna idag av någon konstig anledning brukar inte känna nått efter torsdags träningen. Men det kan vara för att jag sov så lite med, nått sånt…

NOVELL: Nä inget idag heller…

ROMAN: Ja med min otur så kommer jag väl inte sova inatt heller men vi hoppas på det. Gör jag det så kör jag imonn.

MUSIK: Jaha skall se då om jag kan få till en vers till på måndag så skall jag sedan köra trummor på det.

Jo idag så fick jag papperna på det med teven att göra och jag skickade dem idag med så kommer en tekniker ringa mig och tid att komma hem och installera det. Får se när det blir då. Men det är iväg så var det med det. Nä nu är det godnatt och Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: