torsdag 25 november 2010

Torsdag 25/11-2010 21:46

DAG: Japp natt igen som vanligt då ja, somnade till tolv tiden och sov sedan ända fram till tio tiden. Var då uppe på toan och la mig sedan igen fram till, tolv tiden, sov dock bara i korta snuttar då. Stod upp och fick i mig frukosten och så startade jag musikdatorn med innan frukosten. Så efter detta så drog jag igång med musiken men kunde inte hålla på så länge innan det var dags för lunch. Efter som jag var sen upp idag. Men körde igång igen efter lunchen och körde sedan fram till fyra tiden idag. Jo idag fick jag också ett sms från gymmet att mitt protein hade kommit. Så när klockan slog fyra så drog jag till träningen. Tränade sedan hem stretch, nä innan jag gick loss på stretchen så fick jag i mig lite protein. Så sedan efter stretchen så drog jag igång med middagen. Kollade på teven när jag åt först lite gaget show och så lite film från sexan med. Så det var nog allt för idag det, mini blogg idag. Jo kan säga att McAffes program gör inte som det skall, ja la in mitt nintendospel som en enhet med det försvinner igen men nu tycks det stanna kvar jag såg just nu. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn igen med mera, då är det mat handlar dag hoppas jag kommer upp i tid bara så det finns kvar. Kommer jag för sent så är det mesta utplockat, vi hoppas på det. Jo imonn skall jag också göra kycklingen till träningen, men det blir efter jag köpt mat. Nä nog för idag säger hej.

TRÄNING: Japp träningen gick bra idag även om jag var rätt sen idag. Brukar vara klar till sju tiden, nja en tio över sju men idag var det tjugo över så rätt sen var jag. Men intervallen gick bra idag, och det skall ändras till nästa vecka. Skall då rotera övningarna igen, så skall jag köra så i två månader sedan.

ROMAN: Ja till lördag skall jag köra igen kan då hoppas att jag har lite lättare att fokusera. Men det kommer behöver bara lite tid att ställa om så kommer det.

MUSIK: Japp kom upp sent idag men fick ändå rätt mycket gjort idag. Innan lunch så sjöng jag upp och så körde jag lite men så kom lunchen. Men efter detta så spelade jag in lite kör som blev så där, sedan efter ett tag så spelade jag in igen. Ändrade lite på sången och det blev bättre och när jag la till kören så lät det okey. (det betyder att det låter okey inte allt för falskt inte alls bra om ni tror det) Så men efter som jag la på kören som jag gjorde innan så passade det inte till den nya sången, drog ut lite på texten denna gång men jag fick till en stämma iallafall som var helt okey. Eftersom jag inte kan nått alls så vet jag inte hur man gör och vilken stämma man skall sjunga heller, så det blir att testa och testa och testa igen. Lärde mig lite om programmet idag också jag la alla gitarrer och basar på samma kontroll. Så när jag höjer en så höjs alla eller sänks, för det är bra och jag visste inte hur man gjorde detta. Men jag läste mig till det idag så kan jag sänka alla så att sången hörs bättre sedan. Så en bra dag idag och lite mer har jag lärt mig och lite fick jag också gjort idag. En dag kanske jag lägger ut det med, vi får se.

Nä jag vann inte nått på lotto igår men till lördag då smäller det till, det känner jag på mig. Nu är det dags igen att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: