lördag 13 november 2010

Lördag 13/11-2010 20:06

DAG: Jaha kass dag idag men det började som vanligt med en kass natt, så även igår. Kunde inte somna så jag tog på lurarna fram till två tiden men låg ända till tre innan jag somnade. Sov sedan kasst med mång vak fram till elva tiden, men det beror nog på att jag är förkyld. Att jag inte kunde somna igår, tror inte att det kommer bli bra fram till måndag heller. Men till elva tiden gick jag upp och fick i mig frukosten iallafall. Sedan så drog jag igång med romanen men orkade inte länge idag. Efter detta har jag inte gjort nått på hela dan. Jo det har jag visst jag lagade träningsmaten vid två tiden och så tänkte jag köra igång med stretchen men ångrade mig så den la jag ner. Istället så lagade jag middagen, idag hade jag karréer med pasta. Kollade på mina serier idag och så även till lunchen. Så mer? Nä det blir en mini blogg idag får se om det är bättre tills imonn.

TRÄNING: Ja jag gick igång idag men gav upp, tror inte det gör skillnad om jag hade gjort eller inte men la ner ändå.

ROMAN: Japp en sida fick jag ur mig idag alltid något men sen tog det slut.

MUSIK: Ja vi får se om det blir nått gjort tills måndag tror inte det.

Suck jag sjuk igen det tog bara fem veckor mellan dessa sjukdomar japp men idag så vinner jag på lotto så det är det okey. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: