tisdag 16 november 2010

Tisdag 16/11-2010 20:01

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade runt tolv tiden inatt och sov sedan fram till tio tiden. Men somnade om igen fram till elva tiden, då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så väntade jag på att killen skulle komma och installera teve grejen. Till tolv dök han upp och till ett tiden var det klart, fick dock inte någon bruksanvisning idag för de var slut. Men det var inte så svårt att starta den ändå så, men den kommer tills imonn skulle han tro. Så mer? Efter detta så drog jag till ICA för att handla lite men jag fick ta ut en 100:ing så nu ligger jag minus denna månaden. Så sedan hem och drog i mig en mjukis sedan satte jag igång med middagen. Körde idag karréer med pommes det var så där gott men det gick tillslut ner ändå. Kan säga att modemet var enormt som en lite dvd spelare och ännu större var den enheten som gick under teven. Den spelar in ljud från kanalerna och sedan jämför den med en data bas vilket program det är, vilket innebär att de måste spela in alla program som sänds varje dag. Sedan sparar de dessa i en vecka sedan raderar de dem. Och det går då även på sådant som jag spelat in som sedan hörs mot databasen vad det är. Jo så var det ikonerna som inte alls är okey ännu men jag kan inte få dem okey igen det går inte har lite fel här och där ännu men de går inte bort. Så det får vara så det går inte att rätta till ändå så, vad det var som hände tror jag att det var tv.nu som gjorde nått i datorn. Jag hade detta program igång på datorn och så pillade jag sedan med teven för att ställa in den. Då när jag kom tillbaks så sa IE att den hade stängt sidan för den gjorde nått fel på datorn. Fan vet var det var med det var säkert något spionprogram som de försökte stoppa in. Har inte råkat ut för det på mer än en sida en gång att den stoppat in nått i datorn. Men nått fel blev det på sidan så att IE stängde sidan för att slippa att något laddades in. Så var det med det, kollade på slutet av en film idag med när jag åt lunch idag. Så mer? Jo imonn skall det gå tillbaks till det som var igen då skall jag köra roman igen och sedan till torsdag skall jag träna igen, hoppas jag. Men känns det som idag så kör jag igen till torsdag. Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera.

TRÄNING: Ja känns det inte sämre imonn så drar jag till träningen på torsdag. Är inte helt okey ännu men så pass bra att jag kan gå, jag har packat väskan iallafall så får vi se hur det går med det.

ROMAN: Ja tills imonn skall jag köra igen då ja, det börjar med bra sömn så skall det nog gå bra.

MUSIK: Ja vi får se vad det blir tills torsdag då men vet i fan om det blir sång ändå.

Japp det är dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: