torsdag 5 augusti 2010

Torsdag 5/8-2010 21:42

DAG: Jaha natt igen då ja, bra natt även om jag inte sov hela natten så var det en bra natt. Vaknade ett antal gånger under natten men det verkar inte på verka mig nått nu. Jag vet inte skillnad när jag sover kasst eller när jag sover bra. Och jag menar då att jag sover med vak under natten en natt och vakar rätt trött, men en annan natt så vaknar jag pigg. Skumt men så är det och inatt var det en bra natt trotts att jag vaknade ett antal gånger. Kom till sans till tio tiden men låg kvar till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och sedan så drog jag igång musikdatorn. Men idag kom jag igång ganska sent ändå men mer om detta nedan. Körd på idag fram till tre tiden då gav jag upp för idag. Sedan till fyra så drog jag till träningen. Var femton minuter tidig idag och när jag kom hem så stretchade jag och sedan var det middag. Nej jag stannade på vägen upp hos VV och han hade då kommit hem. Han hade varit bortrest som jag trodde. Och han skall komma upp imonn till tolv tiden och se om han kan få igång det igen. Rörmockaren är på semester så vi hoppas att han kan få loss proppen imonn. Så får vi se om jag får nått skrivet imonn eller inte. Så kollade på famely guy idag igen och lite simpson hoppade mythbusters idag. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera, om ni tittar in då. Jo jag kom ihåg att twittra idag när jag hade ätit det blir ju lite senare än 17:00 tiden på måndagar och torsdagar. Så nu är det slut för idag.

TRÄNING: Japp rätt pigg idag och det gick bra att träna men jag fuskar ännu på armarna. Men jag tror jag skall köra så nu det går bra så jag tror inte jag ändrar. Jag testade idag att hålla emot men det gick inte alls det, så att jag kör så här nu. Så hoppas jag att inte PT:n får veta det, hon gillar inte fusk hon inte.

NOVELL: Jaha till lördag skall jag köra igen då ja, har fått lite till att lägga till efter jag läste King. Det är inte bra att inte läsa när man skriver men jag har inte haft tid senaste tiden när jag körade novellerna. Men jag skall ta mig tid nu hoppas jag.

ROMAN: Jasså vi får se om det blir nått skrivet imonn. Om VV kommer till tolv tiden så fan vet om jag kan ladda om sedan. Men vi får se hur det går med det tills imonn. Om jag inte skriver skall jag läsa istället så jag kommer ikapp på det jag missat innan.

MUSIK: Jaha det startade bra idag och jag la på gitarr och sedan bas. Bara för att upptäcka att jag gjort något fel med det hela. Tror jag ligger en takt efter för jag skulle kapa musiken för ett brake och då gick inte detta för det var mittemellan två takter. Det var så jag såg att något var fel, hade det varit rätt så hade det varit i slutet av takten men så var inte fallet. Så nått fel har jag gjort, tror det blir att radera allt och göra om. Men jag skall kolla upp det tills måndag hann inte med det idag så får vi se vad som är fel. Men nått är fel vad det får vi se till måndag. Jag lyssnade inte allt för noga på original låten så det får jag nu betala för, men förhoppningsvis så lär jag mig med tiden. Men som jag sa så tror jag att jag måste göra om allt igen, vi får se till måndag.

Jaha inget på lotto heller igår men det är ju som vanligt det. Men till lördag då smäller det till det känner jag på mig. Tills imonn så säger jag Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: