fredag 13 augusti 2010

Fredag 13/8-2010 20:05

DAG: Jaha lite sen idag men nu är jag här, och jag kom ihåg idag att twittra. Så tillslut kommer det sätta sig. Natten, ja kass sådan inatt vaknade många gånger under natten och ett par gånger till morgonen med. Så ingen alls bra sömn inatt, kom upp ur sängen till kvart i tolv. Fick i mig frukosten och sedan så drog jag ner till tvätten, ja eller med tvätten då da. Sedan upp och slog en signal till morsan pratade lite sedan var det ner igen och hänga upp den samma. Efter det tog jag det lugnt ett tag sedan drog jag till ICA för att handla lite. Nu har jag 200 kvar skall då räcka till den 25è, blir hårt men skall nog gå ändå hoppas jag. Så när jag kom hem så satte jag igång med webprogrammet körde detta fram till kvart i fyra. Och jag kan meddela att det kommer ta lite längre tid än jag trodde att få sidan klar. Körde idag de fem första sidorna men programmet hängde sig flera gånger idag. Men tillslut så kom jag på hur jag skulle göra för att det inte skulle hänga sig. Och som jag sa så gjorde jag idag fem jag har då 39 till att göra. Men förhoppningsvis så kommer jag inte hänga programmet så tar det inte så lång tid men tid kommer det att ta. Men vi får se hur många jag gör till söndag måste göra en 20-30 den dan. Om jag skall hinna tills denna månad, jag vet inte om jag gör det när det tog så pass tid att göra detta. Men jag hoppas att jag hinner ändå. Så sedan så plockade jag upp tvätten men innan jag gick ner så satte jag igång ugnen. Så när jag hade hängt in allt så var ugnen varm och jag drog igång med maten med en gång. Körde idag stripps och kotletter, undertiden jag kollade på två avsnitt av min serie. Så efter detta så kollade jag på nya mythbusters och åt min lunch. Så idag köra jag också skann av båda datorerna den nya klockande in på över 320000 filer. Så jag har rätt mycket i datorn ändå men än så länge så har den full fart inget slött ännu. Dock så hänger sig webprogrammet fan det gör det för vet jag ej, och det finns ingen lösning på det som Windows kan ta fram. Jag har installerat det sista SP 2 kan inte hitta något annat så jag får helt enkelt hitta sätt att gå förbi felen så jag kan köra ändå. Om ni inte kan hitta nyare SP till mig jag kan inte hitta har sökt men inte hittat det någonstans. Men Microsoft är ju känt att gömma allt så man inte kan hitta det. Det är rätt kasst jag har köpt programmet för 1800 spänn och så låser det sig. Men men jag hoppas att jag kan komma förbi detta och göra hemsidan i tid. Men det är mycket kvar att göra inte minst 39 sidor till sedan skall jag också lägga in text på de sidorna som jag redan har gjort med. Men jag hoppas på slutet av månaden, men jag är tveksam till detta. Men vi hoppas på det bästa. Och det är fredag den trettonde idag hade mig ett ögonblick nere i källaren idag. Ni får läsa mer i twitter på min blogg, är ni inte på denna sida så kommer här en länk: www.henrikporali.se/blogg (öppnas i nytt fönster) Så kan ni läsa själva det var nära ögat idag.

TRÄNING: Japp bara en ryggstretch idag men det känns bra efter träningen igår. Så mer? Ja bra sömn till måndag så kör jag igen.

NOVELL: Jaha inget idag men imonn så kör jag igen. Skall putsa lite på det jag gjorde i onsdags sedan vet jag inte mer. Men vi får se tills imonn.

ROMAN: Ja inte mycket att säga här till tisdag igen som jag sagt ett tag nu.

MUSIK: Japp som jag sa så har jag fått min första låt inspelad så jag är rätt nöjd. Men det måste bli mer tight det låter inte alls bra just nu. Men det kommer förhoppningsvis med tiden, så hoppas vi att jag också kan lära mig sjunga efter ett par låtar. Det låter okey nu inte bra men okey, så vi får se om ett par låtar.

Jo jag tänkte jag skulle förändra min blogg med tills jag får ny hemsidan men jag kan inte hitta någon bra mall. Skall gå igenom dem en dag när jag har tid och se om någon kan passa mig. Kan vara lite kul med nytt där med. Jaha mer? Jo det är lördag imonn så det är tummarna som gäller för er så jag kan kamma hem lite stålar. Nu är det dags för Tjingeling! :D :P :D  

Inga kommentarer: