måndag 16 augusti 2010

Måndag 16/8-2010 21:49

DAG: Jaha sen idag för det var en avstängning som var fel på datorn den hittade en bugg som den tog bort och så stängde den av datorn sedan. Vet inte vad detta var men nått fel är det förhoppningsvis så är problemet borta nu men vad var det då? Den fungerade som den skulle fram till 21:38 sedan stängdes den av. Men buggen raderades in i ett arkiv så den finns inte på datorn längre nu. Skall kolla detta lite mer ingående sedan efter bloggen. Så det är därför jag är sen idag om ni nu undrar alls. Men nu till dagen ja eller natten som är burkligt. Somnade bra igår vid tolv tiden sov sedan ända fram till åtta, det ger åtta timmar sömn i sträck inte så dåligt det. Men jag kunde inte somna om sedan igen så jag tog på lurarna fram till tio. Då gjorde jag ett försök att somna igen det gick inte så bra för jag låg vaken länge men när jag sedan såg på klockan så var det tolv. Jag vet inte hur länge jag sov med åt gången tio eller mer minuter innan jag vaknade igen. Men jag var rejält pigg när jag vaknade iallafall. Så sedan så slog jag igång musikdatorn och fick i mig frukosten. Men mer hann jag inte för jag drog igång med lunchen med en gång på detta sedan. Ja jag hann lite innan detta på musik sedan var det lunch och sedan så gick jag igång med musiken. Körde detta fram till tre tiden innan jag gav upp för idag. Sedan gjorde jag inte nått fram till fyra då jag drog till träningen. Jag tränade sedan hem igen och så stretch på det och sedan mat igen. Kan dock säga att jag gjorde den gamla maten igen och det var fanimej inte gott skall göra den nya till nästa vecka. Så kollade på simsons och sedan famely guy och sedan lite på 2&½ nått sånt är det den heter men minns inte nu exakt. Så mer? Jo jag pillade lite mer hemsidan igår efter maten jag fick till ett antal grejor till. Och har jag bara gjort sidorna så kommer det gå rätt snabbt sedan. Men det år många sidor kvar att göra som jag sa innan. Så mer? Skall ut en tur imonn och lämna in lite lotto skall köra det gamla sättet imonn så kör jag sedan som vanligt till nästa vecka. Och ja jag vann inte nått eller igår när jag kollade. Ni är inget vidare på att hålla tummarna tycker jag. Men denna veckan kommer det smälla till det känner jag på mig. Nu säger jag hej, för idag.

TRÄNING: Jaha jag vet inte vad som hände när jag tog min morgon lur men jag hade bra fart idag högre än vanligt. Så skulle det vara varje dag om jag ändå kunde sova som jag ville. Men träningen gick bra och jag kom hem rätt tidigt med. Vi hoppas på samma natt till torsdag.

NOVELL: Ja det är till onsdag som gäller på denna punkt som jag sa innan. Inte mer att orda idag.

ROMAN: Jaha då hoppas vi på bra sömn så skall jag nog få ur mig lite till imonn. Och skulle jag inte somna så kommer jag ligga kvar länge i sängen så går det bättre sedan när jag väl skriver.

MUSIK: Japp fick inte mycket gjort idag inte, gick igenom låten på spotify och sedan tappade jag farten lite på grund av problem. Det pianot jag har på kan inte spela fort då dör det. Tror detta beror på min slöa dator, men jag skall hitta annat piano så skall jag ta detta istället. Det är en snabb piano melodi på det och det går inte göra nu. Efter detta tappade jag farten helt och gav upp för idag vid tre tiden. Har lite slö dator även om det står att den skall klara det så går det inte på alla instrument. Men jag skall nog hitta något som fungerar tillslut ändå. Så skall jag sedan till torsdag lägga trummorna så, problemet är att jag måste räkna alla takter för att kunna lägga på det. Men jag tror jag lägger en runda och så kopierar jag sedan resten. Men det blir lite tråkigt det men jag får se hur jag gör med det tills torsdag. Det är lite jobbit att räkna 62 takter och så spela dem sedan, svårt är det att räkna så många takter. Jag har lärt mig teknik för det men det är så länge sedan nu så. Men jag skall köra inledning sedan skall jag lägga komp som jag sedan kan kopiera över. Så tror jag att jag gör, men vi får se till torsdag hur det går med det.

Japp ännu en måndag till handlingarna och jag säger som jag brukar göra Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: