torsdag 8 juli 2010

Torsdag 8/7-2010 21:42

DAG: Jaha natt igen då ja, en förbannat kass hatt inatt. Somnade till tolv tiden men vaknade igen till halv två tiden. Låg sedan vaken av och an fram till åtta tiden, så som jag lite längre en halvtimme eller nått sånt. Men inte mer än två eller tre timmar sömn inatt. Låg i sängen fram till tolv tiden innan jag gick upp, frukosten var över då var klockan tio i ett. Så jag väntade med lunchen till halv två där emellan så låg jag på sängen bara. Gjorde inte nått på musik idag tänkte jag kunde bli lite piggare om jag bara låg och inte gjorde nått alls. Det blev jag till halv fyra tiden så var jag rätt pigg. Jo jag fick givetvis ett samtal till nio tiden med det var från vårdcentralen och jag måst dit till imonn för att träffa läkaren. Så då går fredagen åt skogen med skall vara där till 13:30 sedan blir det väl till apoteket och fixa ny medicin. Så skall jag handla lite med sedan hem igen. Så sedan drog jag till träningen, och kom hem idag tidigt. Stretchade och sedan var det middag, kollade på mythbusters idag när jag åt. En kass natt och en kass dag idag, men inte hel kass ändå för jag gjorde ju träningen ändå. Jo jag vann inte nått på lotto igår, men till lördag då smäller det till, det måste det nu för jag har för lite pengar kvar nu. Tummarna tack.

TRÄNING: Ja tackvare att jag låg på sängen hela dan idag så kunde jag köra idag iallafall. Men jag fick fuska på armarna och så skippade jag intervallen idag, så jag kom hem tidigt. Konstigt jag tog tabletten och den tog bra men så helt plötsligt så vaknade jag bara.

NOVELL: Ja lördag gäller ännu för denna punkt.

ROMAN: Ja nu skall jag till läkaren imonn så det blir inget gjort alls imonn. Då är det tisdag som gäller igen för denna punkt.

MUSIK: Jag slog igång datorn men gjorde inte nått alls idag var för trött. Hade jag gjort så hade jag inte orkat träna så jag valde träningen istället. Men till måndag så kör jag igen.

Jaha kort blogg idag men kass natt så blir det så. Kommer igen imonn med mera och då är jag förhoppningsvis lite piggare än idag. Jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: