lördag 10 juli 2010

Lördag 10/7-2010 20:03

DAG: Jaha natt igen då ja, skit kass natt inatt, skulle lägga mig som vanligt vid tio tiden. Men till elva så fattade jag att det skulle inte bli mycket sömn inatt. Så jag drog på mig lurarna fram till tre tiden, någon gång där efter så lyckades jag somna tillslut. Men sov kasst hela natten, vaknade till sju tiden sedan till nio och tillslut till elva. Men jag låg kvar i sägnen till tolv, sedan fick jag i mig frukosten och så la jag mig igen. Jag var jävligt seg idag tänkte ligger fram till ett tiden så går jag igång sedan. Men var för trött till ett så jag låg till två, men det var samma igen. Så jag la ner novellen idag, jag satte mig men nä. Sedan så fick jag även ge upp cykelturen idag med hade ingen ork till den idag heller. Så hela dagen gick åt helvete idag, fick fanimig inte gjort nått på hela dagen. Så men till fyra så gick jag loss på stretchen iallafall så lite fick jag ändå gjort. Sedan var det middag, körde idag karréer med pommes och pepparsås. Det var gött mos det kollade på mina serier idag med när jag åt. Så kollade jag på en film på Voddler med idag innan jag stretchade. Så det var nog allt för idag det, kan bara hoppas på bättre dag tills imonn. Men kanske jag vinner på lotto idag så kompenserar det denna kassa dag. Tummarna tack.

TRÄNING: Ja fick iallafall storstretchen igång idag och den gick bra men trögt eftersom jag inte hade cyklat innan.

NOVELL: Japp en skit natt och en skit dag så inget alls gjort idag, suck. Tror jag måste gå på lite mer på denna novell till nästa månad. Om jag skall kunna skicka in den till september.

ROMAN: Jaha skall igen bara säga att jag skall köra till tisdag men fan vet hur det går när jag tränar dagen innan. Vi får se hur det går med det.

MUSIK: Ja vad skall jag säga här då, inget mer tror jag visst.

Lotto mina vänner det är rätt bra om jag vinner denna veckan för denna månaden har varit kass på pengafronten och den är inte över ännu. Dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: