måndag 12 juli 2010

Måndag 12/7-2010 21:42

DAG: Japp äntligen en bra natt, ja inte helt bra men ändå. Somnade till tolv tiden igår och sov sedan fram till sex tiden, men var då bara vaken en lite stund. Sedan vaknade jag igen till, ja vad tror ni, jo nio. Varför jag skall vakna till nio vet jag ej men brukar göra det, så även idag. Men jag låg kvar till tio innan jag gick upp, fick i mig frukosten och så slog jag igång musikdatorn. Sedan drog jag igång med detta till elva tiden eller strax innan. Körde på idag fram till tre tiden, efter detta var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta så drog jag till träningen. Varmt var det idag och så även på gymmet, men kom hem och så stretch och sedan var det middag. Är rätt trött på min mat men har inte råd att köpa annat just nu, så jag får köra den ett tag till så skall jag försökt komma på annat. Så kollade lite på teven med när jag åt, men som vanligt inte mycket att se idag. Så jo jag pillade lite med hemsidan med idag, jag hade gjort lite fel innan så jag rättade till detta idag. Jag måste erkänna att jag inte fattade hur det blev fel men jag fick det rätt ändå idag. Något fel gjorde jag men vet ej vad, men det fixade till sig idag iallafall. Så mer? Jo jag hittade två nya filmer att spela in så jag har satt boxen på detta. Mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn, jo. Jag vann inget igår när jag kollade lotto, men till denna vecka det känner jag på mig då smäller det till, japp.

TRÄNING: Ja bra sömn och på detta bra träning, men det var illa varmt idag. Sedan så körde jag ben i början så det gjorde det ännu varmare. Rätt svettig idag men träningen gick bra kan hoppas på samma sömn till torsdag.

NOVELL: Jaha då skall jag köra på denna punkt till lördag, om jag sover vill säga. Vi hoppas på det, sedan måste jag gå på lite oftare om jag skall hinna få in den till slutet av september.

ROMAN: Ja vi får se hur det går imonn då om det blir nått av. Men vi hoppas på bra sömn så skall jag köra igen. Det är ett tag sedan jag körde så jag måste gå igång igen nu.

MUSIK: Jahapp bra sömn och en bra dag för musik med. Körde två grejor idag till hemsidan och jag är nu klar för nu med detta. Kollade lite på “a wither” och tror det skall gå det med. Så det skall nog ordna sig tillslut ändå hoppas jag. Allt går lättare när sömnen är bra. Synd bara att detta är så sällan.

Japps det är dags igen att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: