tisdag 6 juli 2010

Tisdag 6/7-2010 20:10

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade någon gång till tre fyra tiden. Sov sedan rätt kasst under natten, vaknade ett antal gånger fram till tio tiden. Men låg kvar till elva innan jag gick upp fick i mig frukosten och sedan gick jag på romanen. Körde denna en timme fram till två tiden då jag drog i mig en mjukis. Sedan drog jag till ICA för att handla lite, och när jag var ute så bestämde jag mig för att inte cykla idag. Men mer om detta nedan. Kom hem och gick igång med middagen nästan med en gång. Körde karréer med mos idag, gott mos men jag stekte dem lite för kort tid så de var inte så goda idag. Men det gick ner iallafall, kollade på min serie idag igen och sedan lite till för det var gamla avsnitt på mythbusters igen. Skall kolla det idag när de nya kommer, om jag minns till efter bloggen och det andra. Jo jag ringde till Bineor idag med och fick uppgifter från dem, så jag tror jag kan köra igång med en gång när jag väl är klar. Så försökte jag få tag i läkarcentralen men det gick inte, har inte fått recepten idag heller. Får se om jag får tag i dem tills imonn, måste ha dem nu. Så sedan kollade jag på en film när jag åt lunch, efter detta så har jag legat på sängen. Är rätt seg idag så jag hoppas att jag sover inatt. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera, strunt.

TRÄNING: Ja när jag gick ut till tre tiden så var det bara 17 ute och knappt någon sol så jag kände att nä inte cykel idag. Men det blev rätt bra väder ändå efter fyra tiden, men det var för kallt så hoppas att det är bättre till lördag. Körde bara en ryggstretch idag, förövrigt.

NOVELL: Ja till lördag skall jag köra igen då.

ROMAN: Kom igång sent idag och körde bara en timme idag men fick ändå till det rätt bra idag. Lite bättre sömn inatt så skall jag nog köra lite längre tills imonn.

MUSIK: Jaha får då se hur jag gör till torsdag men kör nog lite till på hemsidan sedan så skall jag gå igång med annat.

Japp igen är det dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: