tisdag 25 maj 2010

Tisdag 25/5-2010 20:01

DAG: Jaha natt igen som vanligt, somnade kasst igår efter tre någon gång. Sov sedan fram till nio tiden men låg kvar i sängen till elva innan jag kom ur den. Fick i mig frukosten och sedan skulle jag då betala räkningarna. Men det ville inte min internet bank alls, gick inte att logga in så jag blev väldigt sen iväg till ICA idag. Köpte första resan kött och andra allt som inte var kött. Och precis som jag kom ur ICA så satte det igång att regna rätt rejält. Men jag gick ändå tänkte först vänta men tänkte det kommer mer så jag går. Blev rätt rejält blöt men kom ändå hem tillslut. När jag packade upp maten så var klockan redan halv tre så jag gick igång med en mjukis. Hade hoppats på att kunna köra lite webprogram idag men det sket sig. Undertiden jag gjorde detta så slog jag igång ungen och startade maten. Körde hamburgare idag med pommes. Jo innan detta så köpte jag böckerna jag ville ha, ja inte King det får vänta. Kan säga att jag nu bara har 3000 till mat och annat så det blir illa snålt att leva framöver. Men det skall nog gå ändå hoppas jag, har ju lite i bufferten med men det kommer inte räcka så länge. Så när jag åt så kollade jag på min serie och så såg jag även mythbusters med två timmar idag. Det var ett gammalt avsnitt men hade inte sett hela innan så jag såg detta med. Så efter detta så har jag bara legat på sängen trött är jag så jag hoppas sova tills imonn. Halv kass dag idag men det tar jag igen imonn. Kort blogg idag tror jag visst.

TRÄNING: Japp en snabb ryggstretch idag bara inget mer.

NOVELL: Nej inget idag heller…

ROMAN: Ja vi hoppas på bra sömn så skall jag gå loss igen på denna punkt tills imorron.

MUSIK: Ja köpte böckerna idag hade nog inte råd med det men tänkte att det skulle ändå vara bra att ha dem. Så får vi se om jag kan lära mig nått av dem bara då, vi hoppas på det.

Jahapp det är dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: