tisdag 18 maj 2010

Tisdag 18/5-2010 20:11

DAG: Jaha idag var jag rejält sen men jag höll på att kolla en grej, men nu är jag igång sent omsides. Natt ja somnade någon gång till två tre tiden inatt, sov sedan fram till sex igen. Men låg kvar i sängen till elva innan jag gick upp, fick i mig frukosten och sedan drog jag igång med romanen. Körde idag från tolv till två, efter detta så drog jag till ICA och handlade lite. Men jag kollade inte temperaturen när jag gick så jag hade alldeles för mycket kläder på mig. Det låg på 17 grader idag när jag var ute, och svettigt var det. Köpte lite med glömde ändå ett gäng saker som jag får köpa tills imonn. Skall dra iväg på en tur imonn vet inte när jag kommer tillbaks men förhoppningsvis i tid för att äta. Eller så äter jag ute imonn vi får se hur det går med det. Så när jag kom hem från ICA så drog jag i mig en mjukis och sedan gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med klyftisar, men det var enorma klyftor i så jag tillagade dem för kort tid. Det var inte allt för gott idag men det gick ändå ner. Kollade på min serie när jag åt och sedan lite till efter detta, får med två timmar med mythbusters från söndag. Men det är gamla avsnitt så men såg ändå idag hade inget annat att se. Sedan på det så ringde morsan och vi pratade lite om ett och annat. Jo jag fick räkning på datorn idag och det stod att jag skulle betala 575 spänn, jag tänkte va fan nu då? Så jag ringde dem men de fick återkomma men svar på detta. Fick samtalet just som jag skulle ta mig in från ICA, det var ett fel så jag skall inte betala in mer än 403. Tänkte kommer detta nu med inte nog att jag blev av med 1000 nu detta också. Men som tur var så var det inte fallet bara fel, ibland skall man ha tur. Så mer? Jo jag käkade som vanligt lunch till sex tiden. Kollade lite på teven med men inte mycket att se idag. Inte på hela veckan faktiskt kollade till i måndags om det är nått bra som kommer på mina filmkanaler, nä. Men jag skall spela in två som gick an att ta in så har jag nått att se fram emot till slutet av veckan. Så får vi se hur ekonomin går ihop denna månad, men det är tusen mindre iallafall. Suck.

TRÄNING: Bara ryggstretch idag får se hur träningen blir till torsdag när jag skall ut imonn. Men jag hoppas jag kan sova ändå.

NOVELL: Nej inget idag heller, men nu är det bara två dagar kvar tills det har gått tre månader. Så snart borde det komma, även om jag vet svaret så…

ROMAN: Japp skrev två timmar idag men det gick långsamt framåt idag fick gå tillbaks massor och sedan kolla upp vad jag skulle skriva sedan. För att få ihop det men det kan bli bra tror jag, men som vanligt så blir det annorlunda när jag väl skriver ner det. Vi får se.

MUISK: Jaha då får vi se vad jag gör till torsdag då. Tror inte jag gör mer på låten för nu, så får vi hoppas att jag har råd med det jag ville köpa. Skulle vara skoj med lite nytt att göra skulle lära mig piano och munspel. Det kommer ju ta tid men ändå är det bra att kunna detta för att göra låtar. Vi hoppas på att jag har råd med det till den 25è får ni veta om jag hade det. Men det blir tunt med stålar.

Jaha då skall vi se om morgondagen inte kan ge lite stålar i plånboken då efter lotto är draget. Och ja det går nog som vanligt det med, så jag säger. Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: