söndag 30 maj 2010

Söndag 30/5-2010 20:02

DAG: Jaha ännu en kass natt den tredje i rad nu, så inte heller någon bra dag men ändå inte hel kass ändå. Somnade inte igår kväll låg till tre fyra tiden innan jag somnade. Kom upp till åtta tiden på toan sedan somnad jag igen till tio tiden. Efter det sov jag bara korta stunder till elva men kom inte ur sängen förrän till halv tolv. Fick i mig frukosten och sedan gick jag på dammsugningen. Var rejält seg idag la mig ett par gånger för att ta igen mig lite med det gjorde ingen skillnad. Sedan till ett tiden så gick jag igång med webprogrammet, satt idag till halv fyra då fick jag ge upp för att jag skulle hinna äta. Det gick inget vidare idag med detta, men jag gick på det igen efter middagen och då gick det bättre. Tog hamburgare idag med pommes, såg någon film idag med när jag åt men kommer inte ihåg vad den hette, och jag såg inte klar den heller. Satte mig sedan och då lyckades jag med det jag inte lyckades med innan. Det går segt när jag är trött, så jag fick nästan allt klart idag men skall ta resten till fredag mellan tvätten. Japp det var nog allt för idag det tror jag, kort blogg men kassa nätter innan så blir det så. Jo jag fick fel på datorn med java hade gjort fel och måste om installeras. Så var det något fel på backupen med skall göra om den nu efter bloggen.

TRÄNING: Jaha får då hoppas att det inte blir en natt till med kass sömn. Får hoppas jag somnar snabbt inatt, så blir det höjning imonn. Får se hur det går då.

NOVELL: Ja kanske imonn då kan det kanske komma svar…

ROMAN: Ja det kommer ta ett tag innan jag går på denna punkt igen. Mycket emellan nu nästa vecka.

MUSIK: Jaha får då se vad jag gör imonn skulle tro att jag kör munspel och lite komp imonn.

Japp då kan vi hoppas att jag vunnit nått på lotto då. Jag säger Tjingeling! :D :P :D :(

Inga kommentarer: