lördag 22 maj 2010

Lördag 22/5-2010 20:01

DAG: Jaha natt igen som vanligt då ja, igår när jag skulle ha legat och inte gjort nått så kollade jag spotify så jag somnade inte alls bra igår. Låg nog till två tre innan jag somnade sedan vaknade jag till sex, men efter detta så var jag nog bara uppe igen till nio tiden. Efter det så sov jag till elva innan jag gick upp, men jag var rätt trött idag så det tog tid innan jag kom ur sängen. Men runt elva tiden kom jag upp fick i mig frukosten och sedan så drog jag igång med romanen. Då var nog klockan runt tolv tiden nått sånt tror jag, körde på till två tiden idag. Så efter detta så var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra, och det var dags för stretchen. Och klockan slog fyra idag igen och jag stretchade igen som jag brukar inte så segt idag. Efter detta så var det middag tog idag köttbullar med pommes och ketchup. Det var väldigt gott idag kollade på serier idag med, hade tre stycken att se idag. Så jag såg alla tre innan jag diskade då var klockan redan sju tiden nått sånt. Så efter detta så drog jag i mig två knäckebröd men korv på. Kände mig lite hungrig idag för jag hoppar normalt lunch på lördagar. Men två knäcke blev det idag. Så har jag också kollat upp lite på webprogrammet idag lite info som jag inte fick förra gången jag kollade. Men det var som jag trodde att det gick att göra, så det skall nog gå bra att köra igång med nya sidan snart. Ja jag är inte klar med boken än men det är inte så många kapitel kvar nu. Skall kolla lite till och sedan gå igång med att skissa upp sidorna i ett block. Så har jag en mall att bygga från, men jag måste nog ringa ett samtal med om lite annat som jag måste veta. Har jag tur så kan Binero det så jag skall chansa på deras support även om de inte svarar på dessa frågor. Hoppas att de kan hjälpa mig med detta, för allt står inte i boken. Vi får se hur det går med det sedan men hoppas få svar på det. Så mer? Nej inte mer idag kommer igen imonn med mera strunt.

TRÄNING: Japp storstretch idag igen men inte så seg idag var rätt varm när jag gick igång. Så det gick bra idag och jag tog i lite mer än jag burkar göra med. Har varit lite slö på det ett tag nu men när värmen kommer så skall jag ta i lite mer. Ingen större risk att jag sträcker mig då, ja när det är varmt alltså.

NOVELL: Japp borde komma nästa vecka tycker jag ändå. Men jag vet redan vad svaret blir så det är inte så spännande. Men jag återkommer när jag fått svar.

ROMAN: Jaha lite seg start idag men när jag väl kom igång så gick det var tills jag fick ett samtal. Efter detta tappade jag farten helt och fick ge upp för idag. Men fick ändå ur mig rätt bra idag.

MUSIK: Japps då är det inte musik förrän till måndag då igen. Sedan på tisdag skall vi se om jag har råd med det jag vill ha. Detta återstår att se så kolla in till tisdag om mer info.

Ja det är lördag och det är lotto men svaret om det inte är en storvinst kommer dörja till måndag efter träningen. Sedan vet i fan om jag har råd med mera lotto sedan, men vi får se. Jag gör av med 200 kronor i månaden så det är ju inte mycket pengar alls. Men jag ligger 1000 back med, vi får se om jag har råd med detta sedan. Nu är det dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: