måndag 24 maj 2010

Måndag 24/5-2010 22:01

DAG: Oj oj oj, idag är jag sen som fan, men jag började pilla med webprogrammet och glömde tiden. Jag ber om ursäkt för detta men nu kör jag igång. Japp natt igen då ja, somnade rätt bra igår och sov fram till nio imorse. Kom ur sängen till elva tiden men sov efter nio inget alls mer. Fick i mig frukosten och sedan drog jag igång med musiken, men tappade farten idag så jag gjorde annat med. Mer om musik nedan. Jag gick loss på webprogrammet idag efter musiken, skulle testa ny design men det sket sig idag. Gjorde en ramsida men det ville sig inte det gick inte att få ramarna att göra som jag ville. Så jag fick ge upp på den iden, och så var det dags att dra till träningen med. Drog dit och sedan hem och stretchade sedan var det middag. Kan meddela att jag glömde lägga i chili och cayennepeppar när jag gjorde det denna gången. Så det smakade inte så gott idag men det gick ner ändå tillslut. Skall lägga till cayennepeppar när jag lagar till torsdag så blir det lite godare. Så kollade som vanligt på mythbusters idag när jag åt. Och som vanligt var det repriser med men såg ändå. Efter maten så satte jag mig med webprogrammet och pillade och tillslut så fick jag till det som jag ville, dock återstår det att se hur det blir när jag skall lägga på bakgrundsbilden. Det blir nog inte som jag vill men vi får se hur det går. Kan använda ramarna jag byggt för att testa lite så kan jag sedan göra om det på min hemsida. Men jag har lärt mig mycket idag om det hela så en bra dag för webprogrammet idag. Och det var därför jag var sen idag glömde tiden helt nu när jag satt här och pillade. Så mer? Ja imonn är det mat som skall inhandlas och så får vi se om jag har råd med musikgrejorna med.

TRÄNING: Japp kändes lite tungt idag ändå gick det rätt lätt men på benen var det tungt. Så skrev jag upp nya vikter idag med för jag skall höja till nästa vecka. Det går förhoppningsvis bra men vi får se tills nästa vecka hur det går på riktigt.

NOVELL: Nä inget idag heller…

ROMAN: Ja det är mat imonn men sedan till onsdag så skall jag köra på igen.

MUSIK: Jaha idag gick det inget vidare att köra, satt en timmer eller två sedan gav jag upp. Hade helt enkelt inte lust idag, så jag gick över till webprogrammet istället. Det gick sådär men nu ikväll så fick jag det att fungera som jag ville ändå. Skall se till imonn hoppas då att jag har nog med pengar över så jag kan köpa det jag ville ha. Kan vara bra att köra lite keyboard så jag kan spela lite låtar och ta ackord med. Sedan finns texter med som jag kan ge mig på efter jag har spelat in det kompet så kan jag öva på att sjunga med. Men det återstår att se om pengarna räcker nu, vi hoppas på det.

Ja inget på lotto var det inte heller, som vanligt men denna veckan känner jag på mig att det skall slå in, japp. Säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: