onsdag 7 oktober 2009

Onsdag 7/10-2009 20:01

DAG: Jaha då går vi till natten igen då, somnade runt tolv igår och sov rätt bra under natten. Var nog inte uppe mer än två gånger inatt, sedan vaknade jag till tio tiden, men kom inte ur sängen förrän till elva. Drog i mig frukosten och sedan så drog jag till järnhandeln. Köpte fötter, skruv, elkabel och kontakter till dito, gick på 300 spänn. Fy fan jag jobbade i järnhandel och när jag jobbade så kostade en fyrvägs dosa 50 nu gick det på 95. Men jag fick allt jag ville ha dock hade de inte fötter i gummi så jag tog dörrstoppar och satte på podiet. Skruvade fast fem stycken, fyra i varje hörn och en i mitten, och de höll för tyngden och även för mig när jag klev på. Spelade idag i en timme nått sånt innan jag skulle till min lille kompis. Var sen idag så jag var inte hemma förrän till lite över fyra idag.  Jag hade idag pepparbiff med pepparsås och potatismos. Det var gott det, kollade på buorn idag slutet men han kom undan idag igen, får se kanske kommer en fjärde då till. Om det inte är en terologi (ja så heter det nog inte men i tre delar då da) då kommer det nog ingen fyra ändå. Men vi får se vad som händer, kommer det så skall jag kolla in den när den kommer på teven. Så när det var dags för lunch så var jag just klar med middagen så jag tog bara en macka idag. Orkade inte få i mig lunch idag så rätt på middagen. Så mer? Jo lotto idag tummarna gäller idag smäller det nog till tror jag ändå. Skulle sitta gott det med lite stålar ändå, även om det inte är miljoner så tar jag gärna emot. Tummarna…Jaha sedan är det träning imonn och så fredag skall jag iväg och köpa hörlurar så jag kan köra lite bättre på digitaltrummorna. Har idag MP3 lurar men men hör igenom slagen på padsen, men ett par bättre lurar så skall det nog ordna sig ändå. Så går jag igång med nya posten musik till måndag skulle jag tro, kan då hoppas att jag har fått trumboken så jag kan spela ur den. Kände idag att jag är rätt rostig ändå även om det ännu sitter kvar så är det rostigt. Men övar jag upp mig så skall jag nog kunna igen. Min stora fråga är mina händer hur min psoriasis gillar detta, troligen inte alls men det skall nog gå det med. Annars får jag ta till eltejp funkar alltid mot blåsor, och troligen också mot skinnavfall från psoriasis. Fråga är hur jag kan ta fiktionen bara, är rätt känslig för värme i händerna. Men men det löser sig med tiden. Så mer då? När inte idag kommer igen imonn, ta det inte som ett löfte, ta det som ett hot. :D

TRÄNING: Jaha då var det dags igen imonn då, om jag sover bra så skall det nog gå bra hoppas jag. Dock fick jag lite mat idag men det skall nog gå det med. Tror dock att jag kör tre veckor innan jag höjer ändå, så jag kommer igång igen innan.

NOVELL: Jaha som jag trodde så kommer fredagen också gå bort men till nästa vecka är jag igång igen som jag brukar. Då är det tisdag som gäller för denna punkt.

Ja liten vinst nu då på ett par tusen skulle sitta gott, ja måste erkänna att en vinst på ett par mille skulle sitta ännu bättre. Det går bra vad som, och ja det blir nog som vanligt med. Men håll tummarna så kan man aldrig veta. Nu säger jag Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: