måndag 26 oktober 2009

Måndag 26/10-2009 21:42

DAG: Jaha ny dag gå igen, men vi går tillbaks till natten, somnade igår till tolv tiden igår. Och sov rätt bra under natten men vaknade redan till nio tiden idag. Var då uppe på toan och sedan lyckades jag somna igen, sov fram till elva då jag kom upp. Och som jag har sagt innan morgonsömnen är viktig för att jag skall vara pigg. Kom upp och fick i mig frukosten sedan så ringde jag samtalet och det kostade mig 270 spänn, hu så dyrt det är att ringa då. Skall köpa det imonn när jag drar ut till ica, ja jag skall inte köpa det på ica men när  jag drar ut till ica så skall jag köpa det men inte där. Sedan vid tolv tiden så drog jag igång med musiken. Höll på idag ända till halv fyra innan jag gav upp för idag, men om detta nedan. Så efter det så var det iväg när klockan slog fyra till träningen. Hem därifrån och stretch på det sedan middag. och ja jag glömde att fota maten idag så det kommer inget foto upp på det nya receptet. Jag skall fota till torsdag och sedan lägga upp det till fredag någon gång. Jag har skrivit upp det så nu skall jag nog komma ihåg det hoppas jag. Så har kollat lite på blocket idag och jag måste lägga upp alla grejor för sig, annars kan jag inte ha foto på allt. Så det kommer gå på 190 spänn att lägga upp det men hoppas jag får det jag vill ha bara då. Så skall göra detta till söndag om allt går som det skall. Så ligger det uppe i två månader inte tre som jag tror jag sa innan. Kan då hoppas att jag får allt sålt och att jag får in stålarna jag behöver till det andra. Vi får hålla tummarna. Så mer? Jo jag vann inte nått alls på lotto kan då bara hoppas att storvinsten är kvar nu för jag la in igen i dag. Jaha det var nog allt för idag det ses igen imonn om ni har lust.

TRÄNING: Jaha tidigt start på dagen men ändå rätt pigg idag på gymmet. Skrev upp alla höjningar på måndags tränigen idag så skall jag göra om tills torsdag sedan är det bara att höja nästa vecka. Men det kommer bli tungt det kan jag ge mig på men vi får hoppas att det går. Varmt idag måste var rätt varmt ute idag för det var rejält svettigt på gymmet.

NOVELL: Ja då går det bort imonn men till onsdag om allt går som det skall så skall jag köra igång igen. Inte många noveller kvar nu och det kommer ta tre dar, då dar jag skriver, att bli klar med dem. Sedan är det smärtan och så romanen sedan ett tag, tror inte jag kör en månad på den men ett par veckor iallafall.

MUSIK: Japp lite sen start idag men till tolv så gick jag igång, idag gick jag igenom nio komp. Men jag kan säga att de tre sista tog över en timme att klara av, men det gick tillslut. Har illa svårt för fjärdedels komp, men men det kommer nog gå det med tillslut. Men det är många sidor kvar på dessa fjärdedelskomp med. Men jag kör som jag gjort innan när jag gjort en sida klar så kör jag alla komp på sidan igen för att kolla att jag kan dem.

Jaha då var det dags igen för att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: