onsdag 28 oktober 2009

Onsdag 28/10-2009 20:01

DAG: Jaha kass natt igen då ja, men vi börjar igår när jag bloggade, jag var jävligt trött igår. Så när jag bloggat så la jag mig och låg tills klockan slog halv tio, då fick jag i mig tabletterna och sedan körde jag igång med det jag gör innan jag lägger mig. Så tog på slava igår och en halvtimme senare så åkte handskarna av och jag la mig att sova. Och som det brukar när jag lägger mig utan att lyssna på musik så vaknade jag till två tiden. Men efter detta så lyckades jag somna om men bara till fyra, denna gång tog jag på mig musik fram till sex men kunde inte somna om igen. Så jag tog mig upp och fick i mig frukosten, och som jag brukar göra när jag vaknar så pass tidigt så blev det ägg frukost idag, tre ägg fick jag i mig. Så lyssnade jag på musik fram till nio tiden då åkte de av och jag la mig igen. Sov då 45 minuter och så var sömnen över för idag. Sedan lallade jag runt ett tag fram tills elva tolv tiden då jag satte mig och spelade lite trummor en lite stund. Men sedan efter detta så kom jag äntligen igång med novellerna igen. Var klar idag till två tiden så jag drog till ica och handlade lite, för mina sista pengar jag hade på mig. Hade 50 i tior som jag betalade med idag, men det finns lite till på kontot en tusing eller nått sånt så det skall nog räcka denna månad med hoppas jag. Så imorse efter frukosten så fick jag i mig resten av pollysarna (så blir det väl i plural eller?) men det var tidigt det runt sex tiden nått sånt. Så kom hem och fick i mig mjukisen och på detta drog jag igång med middagen. Idag hade jag karréer med pommes, det var gott mos det. Så kollade lite på teven när jag åt med men inte mycket att se idag så jag spanade lite på Harry Potter hemlighetens kammare eller nått sånt var det idag. Men jag orkade inte se klart den men kollad lite till när jag fick i mig lunchen idag. Så mer? Jo det är lotto dag så det är till att hålla tummarna igen för lilla mig, eller mej. Idag känner jag på mig att det kommer smäll till, smack och så kammar jag hem storpotten, om den inte har gått redan vill säga. Jo jag har pillat lite mer spotify idag och kommit på hur man söker på genre men skriver med små bokstäver. genre:pop så får man den men att veta vilka de har är ingen som vet. Kunde ju stått någon stans tycker jag, men nä det gör det inte. Men det är väl beta än så länge så det kanske kommer. Underligt dock att söker jag på blouse om man söker på genre men söker man på blouse bra så kommer de upp. Tror inte att söksystemet är som det skall ännu, och det går bara att använda små bokstäver annars hittar den inget alls. Men det kommer väl en ny när det går ut ur beta stadiet. (om det nu är i beta nu?) Lagom till telia kommer in i det så skall det nog komma upp lite i versionsnummer så då finns väl med sök funktioner. Japp den som lever får se. Mer då? Jo på det hela taget en bra dag idag trotts tidig start, om jag nu bara somnar ikväll och sedan sover hela natten så kommer morgondagen också bli en bra dag, vi håller tummarna för det…

TRÄNING: Jaha en ryggstretch idag bara men imonn så skall vi köra igen, blir sömnen bra så skall jag nog klara av det imonn med. Som jag gjorde förra torsdagen, sedan är det höjning som gäller nästa vecka då. Vissa övningar kommer bli tunga andra inte så farligt. Mest orolig är jag för ben och armar, det är jobbigast att göra med. Men sömn tack…

NOVELL: Jaha det blev inte så mycket sömn idag men ändå var jag rätt pigg idag när jag körde. Idag var det grisen som gällde för mig 45 sidor och rätt lång men hittade en hel del att göra om på den med. Så två gånger till är nog bra att köra som jag tänkte. Finns ännu grejor att rätta till, men sömnen är viktigast att ha när jag går på dem. Trött är man inget vidare att gå igenom dem. Men chansen är ändå bara 5% kommer nog inte höja sig över detta även om jag kör igenom dem två gånger till. Men vi får se vad de säger när det är dags att skicka in dem. Nu är det bara två kvar innan jag kör på med smärtan igen. Så skall jag hitta huset och läsa igenom den och ta ut det jag skall använda ur den. Skall bli skoj att köra lite tyngre nu ett tag men roman då menar jag. Vi får se hur det går med det…

MUSIK: Kunde inte låta bli idag att köra lite på trummorna men det var bara en tio minuter men ändå. Imonn är det då fjärdedels kom som gäller igen inte lätt det. Men men det skall nog gå det med om man ger det lite tid bra så…

Japp dags att inkassera stålarna då denna veckan så skall det väl ändå smälla till. Till er alla säger jag Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: