måndag 5 oktober 2009

Måndag 5/10-2009 21:41

DAG: Jaha då skall väl allt igen komma till sans, nu när träningen är igång igen. Somnade rätt bra igår runt tolv tiden, men då tog jag stark tablett. Sov bra på denna fram till åtta tiden, ja igen så skulle jag vakna åtta, fan vet varför. Men kände mig pigg idag när jag gick upp. Fick i mig frukosten och sedan lyssnade jag på musik fram till 12:20 då klockan ringde och det var dags att dra till läkaren. Jo jag sa att jag vaknade till åtta och då hade jag satt klockan på kvar i tio, kunde ju ha sovit fram tills dess men fan heller. Japp drog till läkaren och hon trodde det var en förkylning jag hade haft, inte alls en allergi. Men om detta kommer igen så kan det faktiskt vara allergi ändå, men hon trodde inte detta utan att det var en förkylning ändå. Måste säga att jag aldrig i mitt liv har varit förkyld utan att ha feber eller ont i halsen, men nu har jag haft det med. Så hem där ifrån så tog jag mig in i ica och handlade lite grejor, och dyrt blev det. Jag fick köpa nytt köttfärs och kyckling, gick på 250 det inte billigt det men då skall nog maten räcka ändå. Så sedan så får vi se om maten i frysen är okey eller inte men det känns bra just nu så jag tror att den är okey. Men till onsdag så är jag helt säker har det inte kommit nått innan dess så är det lugnt. Så sedan väntade jag på att klockan skulle slå fyra och det var dags för träning. Hade på mig tjocka jackan idag men bara en t-shirt under det var okey ute idag rätt kallt i vinden idag. Så efter träningen så drog jag hem och stretchade och sedan fick jag igång maten. Som idag bestod av tonfiskpasta igen, idag var det inte alls gott kan jag meddela, får ta något annat till nästa vecka. Så spanade på mythbusters idag när jag åt men det var gamla avsnitt. Så mer? Jo lånade 300 från morsan som jag skall ha till boken jag skall köpa, men jag har inte köpt den ännu. Men då har jag stålar till det när det är dags för inköp. Så det var nog allt för idag, nä. Jag vann 80 spänn på lotto, ja det var faktiskt på jokern jag fick det, så nu kan jag spela en vecka till på detta. Innan jag fyller på kontot igen.

TRÄNING: Jahapp första dagen på två veckor som jag körde nu och det kändes med. Det var trögt att köra idag men det räknade jag med, får se hur det går till torsdag. Så vet i fan om jag kan höja redan om två veckor men vi får se hur det går. När jag väl kommer igång så kanske det går det med.

NOVELL: Japp idag intet på denna front men imonn så, om jag inte får ett samtal vill säga. Men vi får se imonn hur det blir med det.

Jaha då skall jag säga att det har gått tillbaks igen till normalt och jag skall nog kunna sova bättre med hoppas jag. Jo min psoriasis är rätt kass just nu men då har jag inte ätit omega3 och stressat rätt mycket sista tiden med. Har bestämt att jag skall köpa omega3 om ett par dagar, jag förlorat 120 spänn men det skall nog gå det med. Nu är det hög tid att säga Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: