torsdag 30 juli 2009

Torsdag 30/7-2009 21:44

DAG: Huu idag är jag sen men jag spanade på teven just nu men kunde inte se klart. Om det är nån som undrar varför det är sent, ja tänkte väl det det var ingen som undrade. Japp inatt sov jag bra kom till sans vid nio tiden men låg kvar till tio innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och sedan runt tolv tiden då drog jag till ica och handlade lite. Kom hem och drog igång med lunchen, den slank ner den med. Så efter detta så var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra. När detta hände så drog jag till träningen, kom hem men inte som valnigt idag inte. På vägen hem från träningen så fick jag migränanfall, trodde först det var skit på glasögonen men så när jag kom hem kollade jag i en bok och då såg jag det tydligt. Dock fick jag för mig att jag skulle packa upp allt innan jag la mig, så det hann bli värre innan jag la mig. Tog två Alvedon och la mig sedan, det tog 35 minuter innan det gick över. Brukar gå snabbare men då skulle jag inte ha packat upp innan jag la mig. Som tur är har jag inte stora anfall ganska lätta, tar jag tablett och lägger mig så går det över rätt snabbt. Så det blev ingen stretch idag inte. Men till halv åtta så satte jag igång med maten och det blev illa sent att äta idag. Brukar vara klar till nio tiden men inte idag, varpå jag spanade på mythbusters innan jag skulle blogga. Det var ett avsnitt jag inte sett men hann inte se det idag. Sedan så blinkar modemet igen så får se om jag kan få upp bloggen idag. Men det blinkar inte så intensivt så det skall nog gå bra ändå. Annars har det varit en bra dag idag, ja förutom migränen då alltså. Bra sömn och bra träning. Så det var nog allt det ses imonn igen.

TRÄNING: Japp det gick bra idag även om det går lite trögt på framsidan arm, men jag orkar göra det iallafall. Även om formen, ja hållningen då da, inte är den bästa. Men om jag nu håller på ett tag så skall jag väl få lite mer styrka och då ordnar det sig med. Men jag får nog ta och gå över till annan stång på armarna. Denna gång när jag höjde så gick jag upp 5 kilo det är lite mycket det. Men det är ett tag tills jag höjer igen så den dan den sorgen. Till och med intervallen gick bra idag, men så sov jag också bra inatt det gör sitt. Får se om det känns i ryggen imonn då, skulle det göra det så vet jag vad som gjorde det Men jag tror det var överansträngning, men vi får se tills imonn.

NOVELL: Ja tvätt imonn så blir inget gjort alls på denna punkt imonn. Men lördag så skall jag köra igång. Nu har jag kommit in på psykiska smärtor det är nog ett tiotal att skriva ner. Hade tänkt på ett sätt när jag började men fick inte till det som jag ville. Men jag skall ju gå igenom det ett par gånger till så det finns tid att ändra det ändå.

Jaha då får vi se om jag får upp detta på internet då, men det skall nog gå det med. Trotts att modemet slutar att fungera då och då. Jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: