torsdag 23 juli 2009

Torsdag 23/7-2009 21:40

DAG: Japp natt igen då ja, läste inget igår innan jag la mig och jag somnade lättare igår. Dock så vakande jag igen till ett tiden och var uppe på toan, lite för mycket vatten igår. Men efter det så sov jag till åtta tiden innan jag vakade, vilket är rätt bra. Dock kände jag mig trött när jag vaknade så jag gick inte upp utan låg kvar och lyckades somna ett par gånger fram till elva då jag kom upp. Så fick i mig frukosten och sedan lyssnade jag på musik fram till tre tiden då åkte lurarna av. Har inte gjort ett dugg idag mer än väntat på att klockan skulle slå fyra. Japp och regn idag med men när jag stack till fyra så var det uppehåll. Även så när jag gick hem igen efter träningen, det följde stretch och sedan middag. Spanade lite på teven när jag åt och maten gick ner idag igen trotts att jag inte tyckte det var så gott så var det okey idag. Så mer? Jo idag kollade jag min pension den hade gått upp med 6000:- som den förra månaden gick ner. Så nu är jag tillbaks igen till där jag var för en månad sedan. Det var ju nån skandal som drog ner det förra månaden men nu har det hämtat sig igen. Inte för jag har mycket stålar men lite till fick jag iallafall, har låg risk så att jag iallafall inte förlorar stålar på det. När jag hade ett bolag som pillade med det så rasade stålarna ut så jag stoppade det och tog hand om det själv. Sedan dess har det pekat uppåt, ja med undantag av förra månaden då. Så jag kanske får en pension tillslut ändå, om jag inte vinner på lotto innan dess vill säga. För det kommer nog hända tror jag…

TRÄNING: Japp idag körde jag på med mer mat i magen och det gjorde lite skillnad. Jag körde alla tre med stång och det gick bra även om den näst sista gick lite kasst så, gick det bättre idag än veckorna innan. Men jag tror inte allt hänger på mat utan även sömn, vilket är svårare att fixa till. Men men en dag så skall nog även det ordna sig, undertiden skall jag äta lite till för att få lite mer kraft. För det gjorde skillnad. Får bara hoppas att jag inte går upp i vikt med så, men det får vi se till nästa månad om jag har gjort.

NOVELL: Jadå skall jag gå på de fyra sista novellerna till smärtan sedan är det dags att skriva ner det in till dator. Så får vi se vad jag gör sen, skall gå på tävlingsnovellen en gång till men kanske tar den två gånger då. Ja det är till SKRIVAS tävling alltså, inskick slutet nästa månad. Och som kommer nog sömnen bli kass inatt igen som alltid efter träning. Men men sover jag bara på morgonen så är det lugnt.

Jadå är det väl dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: