tisdag 14 juli 2009

Tisdag 14/7-2009 20:00

DAG: Japp kväll igen då, somnade nån gång till två tre tiden igår natt. Och sov rätt bra tills imorse klockan sju, då en betongborrare satte igång. De tog ut ett hål i väggen där nere i tvättstugan idag, och jag vakade och somnade fram tills elva då var det över för natten. Var ganska seg men gick upp ändå fick i mig frukosten och satte sedan igång med novellerna till tolv tiden nått sånt. Idag slutade jag redan vid två tiden nått sånt. Japp sedan lyssnade jag på musik fram till tre tiden då det åkte av. Och när klockan slog fyra så drog jag iväg på cykeln en tur. Kom hem och gjorde en stretch, ja bara ryggen alltså, sedan gick jag igång med middagen. Hade kotletter med mos idag, sen middag med så jag borde nog ha fått i mig en smörgås vid halv sju tiden men inte idag. Japp kollade på king kong idag men såg inte klar den. Jo jag uppgraderade till nytt på woldpress med till 2.8.1 för ett par dagar sedan. Ni ser ingen förändring men det är nytt nu, det är bara lite buggar som fixats till denna version. Så det var nog allt idag det tror jag visst, men jag kommer igen imonn igen om ni har lust.

TRÄNING: Japp cykel tur idag då ja det var ett tag sedan nu, och jag trodde att hjulet var löst idag men det var skärmen som hade lossat så jag skall imonn köpa ny skruv och sätta ihop den. Skall iväg och handla imonn så skall jag köpa skruv på samma gång. Och jag orkade inte heller idag upp för sista backen, börjar nog bli gammal eller nått.

NOVELL: Jaha körde på idag trotts att jag var rejält trött. Och jag fick bara ur mig två idag sedan gav jag upp. Hade det inte varit för borrandet så hade det kunnat bli en bra dag idag. Men det tar vi igen imonn.

Jaha då säger jag Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: