söndag 26 juli 2009

Söndag 26/7-2009 20:01

DAG: Japp natt igen då ja, om natten igår var kass så var denna natt total kass. Somnade till tre tiden och vaknade igen till fyra, tog då på mig lurarna till fem då jag gick upp. Så fick jag i mig frukosten och idag tog jag tre ägg med bröd efter som jag kom upp så tidigt. Sedan till nio tiden så la jag mig igen och låg fram till ett, kom upp och drog igång med mjukisen till två tiden. Så sedan drog jag igång med maten till tre tiden men åt inte upp den idag. Var inte alls hungrig men tog igen det lite på lunchen då jag fick i mig lite mer. Jo jag kollade på doom när jag åt middag och sedan igenting när jag åt lunch. Japp på det hela en super kass natt och dito dag. Men jag kommer igen imonn med mera kraft och ork hoppas jag. Mini blogg idag tror jag visst. Suck…

TRÄNING: Ja fick ur mig en rygg stretch idag men igår när jag la mig hade jag ont i ryggen så jag smörjade in med votaren igår kväll eller om det var natt då. Tog detta i morse med så jag tror att det har gått över nu. Men har illa ont i nacken nu skall ta en tablett ikväll när jag lägger mig. Brukar hända när jag inte sover alls nästan på natten.

NOVELL: Jaha då är det uppehåll imonn och sedan även på tisdag då det är matinköp som gälle den dan. Men sen skall jag gå på smärtan igen.

Japp då skall vi se om något roligt har kommit på mailen idag annars kommer det nog imonn så får ni veta tills tisdag. Men jag kan ha fel med ni får se tills imonn eller tills tisdag. Nu säger jag Tjingeling! :( :P :(

Inga kommentarer: