onsdag 29 juli 2009

Onsdag 29/7-2009 20:01

DAG: Japp dag igen då ja, somnade rätt bra igår men sov inte så bra under natten. Första gången jag vaknade var fyra tiden men jag tog inte på mig lurarna, detta orkade jag inte. Utan låg och stirrade upp i taket till sex tiden, då var det ingen ide att ta på sig lurarna för då börjar programmen på radio. Då somnar man aldrig igen, men jag lyckades tillslut somna om igen. Dock inte mer än i små stunder fram till elva tiden, men sömnen jag fick var ändå så pass bra att jag var rätt så pigg när jag kom upp. Fick i mig frukosten sedan var det smärtan som gällde var idag klar till lite över halv tre. Så jag var lite sen med mjukisen idag men fick i mig den tillslut. Sedan fick jag tina lite kotlett och så drog jag igång ugnen för jag skulle ha pommes till. Fick detta klart och stoppade i mig det när jag kollade på teven lite. Så på detta fick jag även i mig lunchen och spanade lite till på teven. Så det var nog allt för idag det. Jo jag får dra iväg till ica imonn för att köpa bröd, tar det sista imonn och har då inget till fredag. Så när jag vaknat imonn så skall jag dra dit för att handla lite, hinner inte efter gymmet. Så mer då? Ja det är onsdag och det är dags för lotto, idag känner jag på mig att det smäller alltså. Ni håller tummarna som vanligt hoppas jag…

TRÄNING: Japp träningsvärken har idag släppt och jag är redo för att köra igång imonn då. Glömde att ta på voltaren imorse men tog det idag när jag var klar med smärtan. Det var vid tre tiden nått sånt, dock har jag inte känt nått alls idag men tog på ändå skall köra fram till lördag med det. Jo jag får skippa att köpa voltaren på apoteket har inte råd till det. Så vi hoppa att det går bort ändå.

NOVELL: Jadå körde på idag och fick tre noveller klara idag, nu är jag klar med männen och skall gå på den psykiska smärtan. Så nu går fredag bort för tvätt men till lördag så går jag igång igen. Jo mailet som jag väntade på kom igår och jag var inte med de fem som fick pris i tävlingen. Tänkte dock att jag skulle maila honom och fråga om han kan ge lite respons på min novell. Det kanske han kan göra stod det, skulle vara skoj att få lite svar om vad som var bra, om nu nått var det, eller vad som var dåligt. Skall dra ett mail idag om det så får vi se om jag får svar på det. Detta för att ingen läser mina noveller så jag har inget att gå på, mer än vad jag själv tror. Så lite respons skulle va skoj att få, om han har tid.

Jadå var det dags att inkassera stålarna igen då ja, och även för detta Tjingeling! :D :P :D  

Inga kommentarer: