lördag 11 juli 2009

Lördag 11/7-2009 20:01

DAG: Jadå natt igen eller kanske kväll igår, somnade rätt tidigt igår men sov sedan bara till fem. Kan dock meddela att det inte var utan vak, ett antal gånger så vakande jag upp under natten. Så vid fem så satte jag på mig musik för det var lönlöst att somna om igen. Hade musik fram till åtta tiden då jag lyckades somna om igen, men bara i korta stötar fram tills elva då jag gick upp. Men jag var rätt utvilad idag så när jag hade fått i mig frukosten och gått omkring lite så drog jag igång med novellerna. Vid detta tillfälle så var nog klockan ett nått sånt, var klar idag till halv tre då jag glömde att jag skulle laga träningsmaten. Så jag fick i mig mjukisen och sedan degade jag runt till kvar över tre innan jag kom på att jag skulle laga mat idag. Men det var snabbt gjort idag tog inte mer än en kvart att laga till det. Nästan rätt på detta så var det dags för stretchen. På detta så drog jag igång med middagen, idag hade jag köttfärssås med rörpasta. Det var väldigt gott idag och länge sedan jag hade det. Förs in en ranson i frysen (ja var annars?) och glufsade i mig den andra, ja eller den förste om man så vill. Spanade på smallville och sedan på blade runner men såg inte klar den. Tycket dock att den första versionen men att han pratade till var bättre än denna. Såg den på bio när det begav sig, det är nog åtskilliga år sedan nu. Så mer då? Jo jag pillade lite med Telia storegate idag fick inte direkt accessen att fungera som den skulle, men går jag in på nätverksplatser så kan jag komma åt dem där ifrån. Ja det vill säga mina sparade filer om jag vill återställa dem så tar jag den vägen. Det skall gå via hemsidan men det går inte där, kan vara gamla kakor som ligger bakom det. Men det går lika bra andra vägen så det är lugnt. Japp då är det dags för storvinsten igen då ja, men får inte veta förrän imonn efter bloggen. Om det nu inte blir storvinst för då tror jag att de ringer, ja en telefon ringer här, näe inte det heller men kanske. Ni får i så fall veta tills måndag vid tjugo i tio tiden, om vinsten kommer. Oh så spännande, eller hur? Nä just det.

TRÄNING: Japp en seg stretch idag för det blev inte nån cykel idag inte. Men vädret kommer fixa till sig igen då skall jag köra igen. Dock märks inget på min vikt alls så fan vet om det gör nån nytta alls. Men jag blir starkare i benen av det så helt utan nytta är det nog ändå inte.

NOVELL: Japp bättre dag idag än igår fick ur mig tre noveller idag. Och idag var den lite bättre än de förra, men jag markerade dessa fem som måste fixas till. Så har jag nått att gå på tills nästa gång, det skall nog gå att få till det lite bättre ändå hoppas jag tillslut.

Jaha då är det igen dags att säga Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: