torsdag 16 juli 2009

Torsdag 16/7-2009 21:41

DAG: Jahapp kväll igen då ja, kunde inte somna igår kväll, var uppe ett antal gånger på toan och tabletten tog inte alls bra igår. Somnade nån gång till tre tiden och sedan sov jag inte hela natten heller vaknade ett antal gånger. Så till nio så slog jag upp min ögon men låg kvar ända till elva innan jag gick upp. Sov väl små stunder under denna tid så helt slö var jag inte men rätt trött ändå. Så fick i mig frukosten och sedan lyssnade jag på musik fram till tre då åkte lurarna av. Kändes ändå rätt bra idag när jag skulle dra till träningen men var väl inte alls så bra när jag väl satte igång. Men kom hem och stretchade och fick igång middagen, och fick i mig den med, den var inte så god idag som i måndags. Så är jag tvungen att ha det nästa vecka med, men men har inte stålar så då får det bli så. Kollade på nasa idag igen när jag åt. Jo så blinkar modemet igen hoppas jag hinner få upp bloggen idag det är värre än vanligt idag. Jo jag sa att det kan va en box tror inte det den har man på varje dag. Detta måste va något som inte är på mer än då och då och just nu gick det igång till halv tio. Japp går det fel en dag när klockan inte är så mycket så skall jag ringa på grannen och höra. Men jag är tveksam att det skulle vara nått från någon annan, det sa reparatören var långsökt. Men men jag måste kolla innan jag ringer annars så får jag nog betala det. Skulle det gå en dag när jag bloggar till åtta så skall jag ringa på den dan. Men inte idag är trött och sen är det så jag skiter i det idag. Så får vi se om jag hinner lägga upp mellan ner släckningarna så jag kan få iväg det. Men det blinkar som besatt idag mer än vanligt och så är det släckt länge med. Vi får se om jag får upp det idag, men kommer det sent så vet ni varför.

TRÄNING: Japp körde på idag med kände mig rätt pigg idag ändå men när jag kom till armarna så tog det stopp idag. Jag brukar köra med motstånd hela vägen men idag så gick det inte alls. Brukar köra inte ända ner men idag orkade jag inte hålla emot så jag fuskade och tog sats idag. Det är mycket lättare att köra så men det är fusk, det skall vara motstånd hela vägen. Dock blev jag klar tidigt idag kanske för att jag körde armarna lite för fort idag. Jag var klar med intervallen idag till tio över brukar gå tjugo över annars om jag inte minns fel. Så det kan vara det som gjorde att jag inte orkade köra som jag brukar. Konstigt för två första veckorna så orkade jag köra men inte nu och förra veckan. Skumt det men jag fuskar ett tag så skall jag nog bli lite starkare med tiden hoppas jag, då slutar jag att fuska.

NOVELL: Jaha då är det inget imonn för det är tvätt imonn. Men till lördag så går jag igång igen, hoppas då att jag får ur mig tre så är det bara en dag kvar sedan på novellerna sen. Då kan jag gå över på smärtans bok igen. Så får vi se vad för kvalitet dessa sista har om det är mer att göra på dem med. Ett tag så var det rätt kasst men det var bara 8 stycken mitt i som var sämre. Får hoppas att det inte är fler som är kassa, ja jag menar så kassa som dem.

Ja då skall vi se om jag får upp bloggen idag just nu är det mörkt men det skall nog gå att peta upp den så småningom. Jag får säga som jag brukar göra Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: