torsdag 2 juli 2009

Torsdag 2/7-2009 21:41

DAG: Jahapp igen är det då dags för kvällen, tog min tablett igår och kan säga att jag var rejält seg igår efter bloggen. Varför? Igen aning men seg som fan var jag så jag tog tabletten redan vid kvar över tio igår. Och la mig med en gång, somnade nån gång till tolv eller om det redan var till elva tiden. Kan erkänna att jag inte såg på klockan innan jag somnade igår. Så sov jag rätt bra var nog uppe en gång på toan sov annars till nio idag. Trodde när jag vaknade att jag skulle kunna somna om men det sket sig idag. Var ändå rätt pigg när jag gick upp idag sov rätt bra så det var lugnt att inte somna om idag. Fick i mig frukosten och sedan lyssnade jag på musik fram tills elva tiden då jag la den på laddning. Så efter det var det utan musik för mig idag. Gjorde nog inte nått alls på hela dan idag, vad jag kan minnas iallafall nu. Så blev klockan fyra och jag drog till träningen, illa varmt idag alltså, svettades som en gris. Sedan hem och stretchade även detta varmt som bara den, på detta fick jag i mig träningsmaten som jag nu är illa trött på. Men nästa vecka blir det annat wok, skall lägga upp receptet på det en dag på hemsidan. Skall imonn och köpa in det som behövs för att göra det, det blir mellan tvätten som går igång imonn vid tolv. Men en dag så skall jag lägga upp wokreceptet, om nån är intresserad vill säga. Jag köpte en wok för ett par år sen nu och körde den rätt ofta ett tag men sedan gav jag upp. Men nu skall jag köra igång igen med det, så kan jag få i mig lite grönsaker med. Jag gillar inte kokta utan wokade skall det va det år gott. Men så har vi problemet med att jag inte har stålar med, nötkött är dyrt det hoppas stålarna räcker. Det är godare med nöt till wok iallafall det jag skall göra, biff i bambuskott med chili. Det är gott det. Så vi får se tills imonn vad jag får med mig hem från ica. Kollade lite på teven men gammalt var det där. Jo så har jag fått lite problem med datorn just som den stänger så kommer det do:et som hörs när något går fel på den. Jag lyckades att kolla upp var det var och det var ett HP program som jag inte använder men än så länge blir det bara do:et inget annat är fel på den. Så jag låter det va så länge, får se om det kommer en uppdatering till det nån gång. I värsta fall så avinstallerar jag det, men än så länge är det lugnt.

TRÄNING: Japp svett dag igen ännu värre än igår, jag drack lite för lite vatten idag brukar dricka rätt lite men idag hade det behövts. Framsidan arm gick bra idag även om formen var så där, då menar jag hållningen när jag lyfter, men jag gjorde alla rep idag och det tog på krafterna. För när jag körde magen så fick jag gå ner till tjugo på bollen. Hade höjt till 25 men skall gå ner ett tag så får vi se om krafterna kommer igen. Missade de två sista på sista setet, men tror det var för lite vatten idag. Jag var till och med svettig på benen idag, ja då menar jag att det syntes på gym byxorna. Hu jobbig var det med för jag körde alla rep på armarna det gjorde jag inte sist, så nästan all kraft var ut mig idag när jag skulle köra intervallen. Men den gick bra den med, kraft i benen hade jag.

NOVELL: Japp då är det uppehåll imonn med men till lördag så skall jag köra igen. Hade tänkt köra lite imonn men måste ut och handla så jag skippar det imonn. Än så länge är novellerna rätt bra, ja det betyder inte att de är bra men rätt bra ändå. Det finns att lägga till på dem och det skall nog bli bra tillslut hoppa jag. Men om de sedan publiceras det är en annan fråga det.

Jadå är det dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: