torsdag 26 mars 2009

Torsdag 26/3-2009 21:41

DAG: Jahapp dag då igen, tog stark tablett igår och sov fram till elva. Men jag var uppe en eller två gånger inatt med, men rätt bra sömn inatt. Fick i mig frukosten och sedan degade jag fram till ett då det var lunch. Fick i mig den samma och sedan var det degning igen, ja med musik till degen. Så sedan var det lugnt fram till fyra då jag drog till träningen. Japp nästan att jag glömde det nu ja, fick min deklaration idag. Fick 750 i restskatt så nästa månad är redan kass trotts att den inte ens börjat. Kan inte fatta hur det gått till jag sa till att de skulle dra 100 mer i månaden så det ger 1200 på ett år ändå får jag 750 i rest, fan vet om jag får ihop nog med stålar nu till att skicka in novellerna. Så var det med det, skit skall skit ha eller. Men om ni håller tummarna så smäller det till lördag då är alla problem över för mig, japp. Så kom hem från träningen och stretchade och fick i mig maten, som jag nu har tröttnat på får komma på nått nytt till nästa vecka. Japp det var nog allt för idag det.

TRÄNING: Jaha trodde att jag hade fått ny stryka men icke heller, gick trögt idag inte skit trögt med trögt. Skall slå en signal efter påsk så kan vi hoppas att jag får ett svar på det av henne. Skit också.

NOVELL: Japp som jag glömde så är det tvätt imonn så jag skall köra på mellan detta. Har kommit på ett par bra grejor så lite till blir det nog ändå. Dock skall sägas att jag gått igenom den ett par gånger innan denna, då för en tävling. Men långsmat skall det nog kunna bli bra tillslut kanske.

Japp dags att säga Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: