onsdag 18 mars 2009

Onsdag 18/3-2009 20:01

DAG: Japp sa igår att det var en rätt bra månad detta men idag så tog den rätt bra månaden slut. Jag sparade 1000 denna månad nu är inget kvar av det, men jag återkommer till det senare nu till natten igen, som inte var mycket bättre där. La mig och somnade till ett tiden och sov fram till tre sedan låg jag med lurarna på fram till fem. Somnade igen fram till halv sex sedan igen somna jag och sov till halv halv sju, så fortsatte det fram till nio tiden då jag hade fått nog av att sova och gick upp. Kass natt med andra ord, nya tabletterna tar inte så mycket bättre än de gamla tror jag visst. Så men jag var rätt pigg ändå när jag väl kom upp så till tolv drog jag igång med novellen. Kan säga att jag inte minns exakt vad klockan var men det tog slut lite abrupt idag. Tangentbordet slutade att fungera, jag bytte batterier men det hjälpte inte alls. Så min 500 :ing som jag sparat fick göra av den andra i början av månaden, gick till att köpa nytt tangentbord och mus. Gick på 400 så denna månad sparade jag noll kronor så var det med det. Och nej det var ingen bra månad detta. Dock kan sägas att jag är nöjd med att flytten med hotellet gick så bra men annars näe. Jag fick ett Microsoft med optisk mus och hör och häpna det är spillsäkert med. Har 6 månaders batteritid, skall jag vara helt ärlig hade jag ingen aning om att det fanns tangentbord som tålde att man spillde på dem. Kan säga att jag har avverkat 3 hp bord sedan jag fick den nya datorn. Det blir ett per år det inte så bra håller de inte längre än så? Nu skriver jag rejält mycket på det men ändå ett år? Hur länge har era hållit? Japp så jag drog på min och stack till onoff för att köpa det. Dock var det illa lätt att installera det så allt är nu okey, och det är skönt att skriva på med. När jag bytte förra gången så tog det ett par veckor att vänja sig vid det. Det här är mycket lättare att vänja sig vid, går redan bra. Så fick i mig middagen och sedan även lunchen på det. Spanade på Harry Potter idag när jag åt både middag och lunch men två olika. Får nog se om jag kan spela in nått nytt nu har sett det mesta nu. Så skall kolla på tevetablån imonn så om det är nått som passar mig kanske. Jo jag spanade på lite statistik igår det är ca: 20 på hemsidan per dag det är betydligt men än jag trodde. Men det är nog mest botar skulle jag tro men ett par som läser finns det nog ändå, hoppas jag.

TRÄNING: Japp bara stretch idag även om jag var rejält sen idag när jag körde igång. Men imonn så smäller det igen, så skall vi se om jag kan få lite ny stryka då eller? Ni får se imonn om ni hänger med. Jo sedan är det gång idag igen får se hur det går, igår så tog det 40 min så det gick lite trögt igår. Men det blir nog bättre idag tror jag nog.

NOVELL: Japp körde på idag även om det tog slut på ett litet snopet sätt. Höll på med den tredje sidan när bordet gav upp. Så idag hann jag bara med 2,5 sidor lite kasst med det tar jag igen till fredag hoppas jag.

Jahapp dags att säga som jag brukar vid denna tiden på en onsdag, så utan att dra ut på det allt för länge säger jag Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: