måndag 16 mars 2009

Måndag 16/3-2009 21:41

DAG: Jahapp dags igen då ja, somnade sent igår trotts stark tablett, klockan var nog ett nått sånt innan jag somnade. Den skall ta efter en halvtimme och jag tog den 22:30 det ger en och en halv timme innan jag somnade. Japp sedan vaknade jag till nio tiden igen idag var dock rätt utvilad när jag vaknade. Var uppe till tio tiden och fick i mig frukosten, sedan gav jag mig på datorn. Ja närmare bestämt live writer jag avinstallerade det och körde ett program som skulle ta bort nått sedan installerade jag om det men det blev inte bättre. Jag mailade dem idag så får vi se i mailen i kväll om de svarat. Tror det kan var att de inte är kompatibelt med nya worldpress 2.7.1 för innan så fungerade det som det skulle men då med äldre programvara. Japp sen var det svenskt den förra detta är på engelska den nya, om det nu spelar roll? Vi får se vad de säger undertiden så får jag blogga för hand så kan vi hoppas på en lösning eller kanske uppdatering, månne. Så tidig start idag men dagen har känts bra på det hela taget. Fick i mig lunchen till ett tiden idag och sedan har jag lyssnat på musik fram till fyra då det var dags att dra till träningen. Tanken var att jag skulle läsa idag men datorn tog den tiden och sedan glömde jag av det med. Kom hem från träningen och stretchade sedan var det middag. Idag var det ny träningsmat, tonfiskpasta har inte ätit det sedan förra året. Jag åt det i nog sex månader sedan tänkte jag vill aldrig ha det igen. Men det var riktigt gott idag faktiskt, det fanns inte samma tomatsås från kelad men nått sånt. Ja skall jag vara helt ärlig så var denna såsen mest till kött, men det smakade bra Och av någon anledning så hade haft i 4 dec (står för deciliter) i förpackningen, lite mycket det. Och jag kunde inte ha i allt i såsen, så lite gick till spillo. Men gott var det, spanade på mythbusters undertiden jag åt. Japp så tog jag idag nya tabletterna idag så får vi se om det blir nått skrivet alls imonn. Men jag måste testa igen innan jag ger upp på dem. Förhoppningsvis så sover jag så pass att jag kan skriva imonn iallafall. Vi får se imonn.

TRÄNING: Jaha gick bra idag och trotts att jag körde nya övningar så kom jag till slutet i rätt bra tid. Dock kan sägas att jag skall lägga till tre övningar till sen nästa månad då kommer det ta tid på måndagar. Men det gick bra idag även intervallen men jag fick en lätt cykel. Jag vet inte hur de reglerar motståndet men ibland så har de fel motstånd så var det idag. Jag var uppe i 60 brukar ligga på 50 då vet jag att motståndet är kasst. Men det gick bra idag.

NOVELL: Japp då skall jag köra på imonn då, avgörande för detta är sömnen inatt. Så jag hoppas på det bästa, men nya tabletter så vet i fan. Får se imonn.

Jaha då är det upp och blogga för hand igen då får se om det löser sig nån gång. Men det går bra det med om det inte löser sig. Näe nu säger jag Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: