söndag 15 mars 2009

Söndag 15/3-2009 20:01

DAG: Japp som vanligt då natt till en början då, somnade rätt bra igår på nya tabletter. Låg nog inte längre än till ett tiden innan jag somnade. Men då är detta när jag inte tränat alls som jag sa innan så gäller det även gången. Men jag skall testa igen till tisdag att ta de nya och se om de gör någon nytta då. Innan tar de inte alls när jag tränar eller går vi får se hur det går med det. Så kom till sans redan vid nio idag och gick upp lite senare kvart över nått sånt. Gick upp och fick i mig frukosten och sedan dammsög jag till elva tiden nått sånt. Efter detta så drog jag till ica och handlade lite gick på 50 nått sånt nu har jag bara 25 kvar skall hålla tills den nittonde. Men jag fick pålägg och bröd så jag skall klara mig ett tag till. Och middagsmat har jag i frysen så det är lugnt. Jo igår såg jag att bloggen är ändrad så den gamla finns inte mer nu, bara den nya. Och jag tror det är det samma med själv hemsidan jag uppdaterade lite idag och det kom på den nya och den gamla. Vilket betyder att den gamla inte längre finns till, eftersom den gamla låg på spray och den uppdaterade jag med frontpage. Mailet fungerar med som det skall kollade det igår med. Så nu är nog allt klart skall ringa en dag och höra mig för om man behöver byta adressen på ftp programmet eller om man kan köra på den tillfälliga. Så en grej om mail skall  jag också fråga så är nog allt klar för att köra på som vanligt sen tror jag. Japp när jag kom hem från ica så satte jag mig med King läste ett kapitel sedan var det dags för mjukis för lilla mig. Efter detta så satte jag mig och läste igen, det handlar om gåtor så jag kom på en som är rätt bra. Kan ni svaret på denna: Vad läggs till det man inte har när man tar bort det som inte finns? Kanske inte alls är svår att hitta svaret på men jag tänkte ut gåtan först innan jag kom på svaret. Det är Kings det mörka tornet som jag läser, de fyra befinner sig i Blaines mage, dator tåget. Och han gillar gåtor så de skall ställa frågor för att kunna komma fram till staden utan att han dödar dem. Jag läste de två första delarna för länge sedan, sedan väntade jag på att nått nytt skulle komma ut. Det var en väntan i 8 år men då fick jag reda på att de inte kommer ut i Sverige. Men det var då nu kommer de ut, nummer fyra har jag men femman har kommit ut med. Skall köpa den i pocket från bokus de har den köpte dessa två jag har från dem. Fick med mig signal också från King har inte läst den heller. Och många sidor är det med. Jag vet inte varför men jag tycket att det svarta tornet som den hette då var så förbannat bra. Och det gör jag även nu även att det var illa länge sedan jag läste dem förra så. Kommer man inte i storyn illa snabbt, kan rekommenderas om ni vill läsa nått bra. Det mörka tornet av Stephen King. Ja allt från King är bra om ni inte visste det. Så till fyra så drog jag igång med maten och sedan var det lunch och efter detta skall jag få i mig ett par kapitel till hoppas jag iallafall. Slö dag idag och rätt bra dag på det hela, rätt bra sömn och lugn morgon. Så en bra dag för mig, men det skall söndag vara vad skall man annars ha dem till?

TRÄNING: Japp inget på denna font idag bara lite stretch men igår gjorde jag lite extra stretch av ryggen. Och idag känns det bättre, jag gjorde oftare innan men så gör det inte längre ont så då la jag ner. Men skall köra lite då och då för att inte det skall komma tillbaka. Japp då kör jag igen imonn som vanligt, får se när jag kan få tag i pt:n en dag. Om nu hon kan hjälpa mig, får se.

NOVELL: Japp inget idag men till tisdag så skall jag dra igång igen om det går som jag vill.

Jahapp då skall vi se i inkorgen om nått från svenska spel har inkommit. Skulle tro att det blir som vanligt men, men vi får se. Nu säger jag Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: