tisdag 10 mars 2009

Tisdag 10/3-2009 20:00

DAG: Jahapp ny dag igen då ja, natten var inte så bra. De nya tabletterna tar inte så bra efter träning, vid tre tiden tog jag av lurarna men somnade inte förrän till fyra fem tiden. Skall testa att ta de gamla tabletterna till torsdag och se om de tar mer, jag tror det men vi får se till torsdag. Så vaknade till tolv idag och det blev en seg sen start på dagen. Fick i mig frukosten och hade bara lite mjölk idag så jag fick bara till en kopp idag. Sedan till halv ett så drog jag igång med novellen, var klar till strax innan halv tre då jag fick i mig mjukisen. Jo imorse när jag startade datorn så hängde den sig igen, det är väckarklockan som hänger sig. Jag hade samma problem innan jag ominstallerade tror att det har med spelen att göra som jag laddade in. Skall ta bort dem i slutet av denna månad så får vi se om problemet går bort. Just nu har jag slagit av att klockan går igång automatiskt så hänger den sig inte. Men vi får se om det går bort sen när jag tar bort spelen, annars får jag starta manuellt helt enkelt. Japp på mjukisen så drog jag till ica och köpte upp min sista pengar, har nog en 20-30 i mynt till träningsmat sen till fredag. Får hitta på nytt till träningen. Det blev illa lite stålar kvar denna månad har redan snott 500 av det jag tänkte spara. Men jag får nog lite över på hotellet sen till fredag så en 100 tror jag att det skall bli över. Så mer da? Jo hann inte idag att köra på böckerna sen vak så hinns det inte med. Hoppas på bättre sömn inatt så skall jag nog hinna med ett par sidor. Sedan är det Telia skiten som drar 100 i onödan, ja spelen alltså, det var helt onödigt det. Men men man lär av sina misstag eller?

TRÄNING: Ja idag skall jag ta mig en tur igen så jag kommer igång med gången igen. Men det blir bara idag och imonn sen är det hotellet på fredag som gäller. Men det blir lite iallafall.

NOVELL: Jadå kom igång idag även om det blev sent så fick jag ur mig fyra fem sidor ändå. Men kass natt och seg start så är det jobbigt att köra på, men jag är nöjd att få ur mig lite iallafall.

Jaha dags att gånga lite då, för att få bort fläsket kan  dock säga att det inte går nått bra alls just nu men det kanske blir bättre med tiden. Jahapp dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: