söndag 8 mars 2009

Söndag 8/3-2009 20:00

DAG: Japp skall börja denna dag men nått som redan för länge sedan gått över, fredag den trettonde. Jag uppmärksammade en dag den trettonde men om inte jag har helt fel så var det tre fredag den trettonde på raden, jan, feb och mars kan det komma mer än en gång på året? Trodde inte jag men det gjorde det, så nog om detta  tillbaks till dagen. Sov rätt bra inatt somnde dock inte tidigare än jag brukar på gamla tabetterna. Vaknade ett antal gånger men på mogonen så sov jag ända till tolv, så det blir en sen start på dan idag. Klockan slog ett innan jag fick i mig fukosten idag, efter lite musik så drog jag igång med dammsugningen. Så på detta så försökte jag med realarcade igen men idag har jag gett upp för gott. Jag laddade ni mitt spel så jag kan spela det men det går inte att ladda andra alls. Jag tror detta har med adobes reader ja eller e-bokläsaren den installerade tre nya konton på mitt konot för att den skulle kunna läsa åäö troligen är det därför att programmet inte hittar filen. Så det är kört på den hade tänkt att köra lite spel sådana små spel men men. Vet inte var man skall få tag i dem nu, har flash nått nått som har spel men inte de nya de är gamla det är bara real som har de sista spelen. Men men så får det bli inte mycket att göra på det. Spelade rebouns infynity eller nått sånt var roligt men kan bara ladda ett det jag börjar med sedan är det stopp. Och jag vet av erfarenhet att de inte kan lösa detta på supporten har försökt innan det sket sig. Japp ingen som har bra förslag på spelsite med sådana pusselspel på, dånga ett mail till min om ni vet. Men som jag har sett så är det real som får in de sista spelen först andra tar lång tid innan de kommer in.

TRÄNING: Jahpp skall se om jag inte kan få igång gången igen nästa vecka då igen. Kör på igen imonn som vanligt men skall då lägga på axelövningar två stycken till måndagspasset. Blir sen igen då som innan jag har lyckats korta passet men nu har jag 14 övningar på måndag och nått sånt på torsdag med. Så nu blir det sen igen. Sedan är det problemet med att jag inte går ner i vikt, jag kollade tillbaks förra året och jag höll 92-95 kilo hela året så jag har inte gått upp på länge men som sagt så går jag inte ner. Började på 88 kilo för två år sen nu ligger jag på 93, meningen var ju att jag skulle tappa vikt. Får se om jag hör av mig till pt:n nån dag om detta, varför går jag inte ner?

NOVELL: Japp uppehåll idag och imonn så på tisdag skall jag köra igen. Men det tar tid känns inte som jag skall hinna till slutet av året. Japp vi får se hur det går.

Näe dags att inkassera stålarna igen då, eller hur? Säger Tjineling! :D :P :D

Inga kommentarer: