måndag 9 mars 2009

Måndag 9/3-2009 21:40

DAG: Japp fick i mig tabletten igår och somnade rätt bra men vaknade tidigt idag. Redan åtta en gång sedan nio och sist till elva tiden då jag gick upp. Brukar sova längre när jag tar stark tablett, men men. Kom upp och fick i mig frukosten sedan väntade jag tills klockan slog ett då jag fick i mig lunchen. Efter detta så ringde jag till webbhotellet, fick dock inte svar på alla frågor riktigt, det var lite luddigt på en punkt. Men han visste inte idag kommer nog senare med det. Till fredag skall jag köpa nya hotellet så skall jag hinna tills fredags kväll att få till allt som jag skall ha på. Så fredag skall jag inte ut och gå får fixa till hotellet den dan. Databas och annat som jag faktiskt inte har en aning om hur man gör, men det skall nog ordna sig. Jo sista uppdateringen på live writer så kom det stavningskontroll med den är på nu och hjälper mig att göra det lite rätt då och då. Jo idag fick jag även mina böcker jag beställde, så nu i framtiden skall jag läsa på. Ena är 750 sidor så det kommer ta ett tag att gå igenom. Skall när jag får pengar igen nästa månad beställa lite till från bokus femte delen på svarta tornet har kommit sen vet jag inte mer om nått. Nästa del men får fråga en dag på det i bokhandeln om det, det är samma namn men V VI delar skumt det. Skall kolla upp det en dag hade datum för utgivning men det finns inte längre på internet nu. Så sedan blev klockan fyra och jag drog till träningen, hem och stretch och sedan middag. Lite mythbusters inmundigade jag till detta, dock var det gamla avsnitt. Så mer då? Jo läsning kommer det bli så fort jag får chans till detta. Så det var nog allt för idag det.

TRÄNING: Japp körde på idag men nya axelövningarna det gick bra, men det var upptaget på kabelmaskinerna så jag skippade en övning idag på axlar. Så gick och gjorde magen istället. Gick trögt på bensparken idag, om jag inte minns fel så gick det bra förra måndagen. Konstigt det att jag blir svagare igen sen, skumt det. Och de nya axelövningarna gjorde ont som jag hade väntat mig, total utmattning på det. Men jag gjorde 20 rep med så och så gjorde jag superset med. 0 sek vila så det gick trögt på slutet men det tar sån jävla tid annars. Och det går bra nu för jag har inte tungt på, men jag gjorde det låååångsamt precis som man skall.

NOVELL: Jaha imonn så kör jag igen, så har kommit fram tills det börjar nu. Så får vi se hur lång tid det tar att bli klar. Sedan kommer webbhotellet med mellan så tid kommer försvinna. Men jag måste byta hotell så det får gå.

Japp som vanligt vann jag inte ett dugg igår, men denna veckan då smäller det, det vet jag. Eller hur? Jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: