tisdag 17 mars 2009

Tisdag 17/3-2009 20:00

DAG: Japp igår tog jag en ny tablett och jag somnade rätt bra ändå inte alls så kasst som de andra dagarna innan. Somnade nån gång vid halv tre tiden ungefär som jag gör med de andra tabletterna. Skall testa idag med efter gången så får vi se hur det går med det. Vaknade idag till elva men var rätt trött när jag kom upp ur sängen. Men när jag fick i mig lite kaffe så kom jag igång och tröttheten gick över. Till tolv tiden kom jag igång med novellen till halv tre så var jag klar och fick i mig mjukisen. Jo medans jag kommer ihåg det så stavade jag worldpress det skall givetvis vara wordpress såg det idag. Kan då tillägga att jag skriver mina noveller med Microsoft world, ja eller nått sånt. Japp så var det med det kan inte fatta varför jag plötsligt fick till det så men, men. Efter detta så lyssnade jag på musik fram till fyra då jag stretchade lite. Sedan var det mat och lite Harry Potter på burken undertiden jag åt. Tog kotletter med pasta idag. Så idag fick jag suga ut de sista slantarna ur spargrisen, fick ur 100 så kan jag köpa lite till imonn. Illa seg månad detta men jag tror att  jag skall klara av det ändå. Fick även i mig lunchen idag så det gick bra det med. Så nu är det gång som gäller för mig. Kort blogg idag tror jag visst.

TRÄNING: Jaha bara stretch idag men lite gång på det så skall det nog bli bra. Så hoppas vi att tabletterna tar idag med. Har inventerat mina träningsbyxor idag måste köpa nya nu. De jag har att gå ute man har släppt helt i häcken, jag sydde dem ett tag sedan men nu är det hål igen. Jag sydde de andra som jag använt i söndags får se hur länge dessa håller. Är väl ingen skräddare direkt men det håller nog ett tag iallafall. Såg idag på stadion att de tar 199 för dem så två par får det bli endera dan. Får vinna på lotto nu håll tummarna!

NOVELL: Jahapp seg start på dan idag var rätt trött imorse när jag slog upp mina blå. Men jag fick ur mig tre sidor idag med, dock hade jag två små pauser idag och samlade kraft.  Men det gick bra idag på det hela taget.

Jadå igen en dag till handlingarna jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: