torsdag 30 oktober 2008

Torsdag 30/10-2008 21:41

DAG: Rätt bra natt inatt, kunde somna nån gång efter tolv tiden nått sånt. Och vaknade upp, ja inte för första gången alltså, till elva tiden men låg kvar till en stund efter innan jag gick upp. Frukosten på det sedan drog jag till apoteket och hämtade tabletterna. Sedan till ica och handlade lite, och så in och löste in min vinst, otroliga 24 bagare på liten lotto. Ja jag vet ni höll ju inte ens tummarna ju hur gick det till da. Jag höll tummarna själv då small det till alltså, en liten rackabajsare smäll blev det. Så tog två tio lotter och vann japp inget alls på dem. Så sedan hem och fick i mig min lunch. Så idag så lyssnade jag igenom metallicas nya helt och hållet, nja inte helt och hållet, jag hoppa en låt. Hade lite snålt om tid till den. Igår så laddade jag in dem på min mobil så jag kunde köra bara dem i lurarna. Så sedan blev klockan till fyra idag igen och jag drog å stad till gymmet. Så sedan hem och stretch och middag på det. Har tröttnat lite på maten redan, fan skall jag äta då. Får fundera på det imonn om jag kan komma på nått nytt eller. Så kollade på mythbusters idag lite undertiden jag åt. Mer? Näe nog för idag tack för idag.

TRÄNING: Japp körde idag hela passet med samma tyngd, höjde inte upp nått alls idag. Men jag körde med rätning på ryggen, och jag är inte klen i bålen som jag trodde. Jag körde allt med rättning i ryggen och det gick hur bra som helst. Sedan la jag till en magövning och ändå så var jag snabb klar, så idag gick det bra. Jag kommer köra två veckor till innan jag höjer, men jag skall inte höja på. Baksida arm, när jag bytte ordning så var jag illa klen. Jag körde rep sist då gick det bra men när jag bytte så hade jag ingen kraft alls. Så den skall jag köra på samma ett tag tills jag lyfter lätt, nån gång. Men torsdags passet kan jag nog höja om två veckor det går lätt att köar allt, ja utom baksida arm. Jo jag skall även gå ner i vikt på rodden, ja på ryggen, den övningen kan jag inte göra riktigt alls. Det är för tungt på, så den skall jag gå ner på för att bygga upp stryrka. Men resten kan jag höja som sagt. Sedan på måndag så skall jag gå in på det nästa måndag och se vad jag kan höja på. Jag har redan höjt på en del men kanske räcker två veckor på det med. Det är bara att jag skärper mig lite så går det bra, vad är det reklamen säger. Nä nu får du räta på dig, (och så ett namn jag inte kommer ihåg) Så det skall nog gå bra ändå, kändes lite tungt i måndags. Jo intervallen gick bra idag med men då kör jag inte ben idag, får se hur det går till måndag.

NOVELL: Jappa inget på denna front idag inte, kommer ta till lördag innan jag kör igen. Imonn är det tvätt och klippning som skall  till sedan är det stretch på lördag igen. Men då hoppas jag att få ur mig lite på novellen med innan dess.

Näe dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: