söndag 12 oktober 2008

Söndag 12/10-2008 20:01

DAG: Japp kom igång vid elva tiden idag men låg kvar idag till tolv innan jag kom upp på fötterna. Fick i mig frukosten med lite musik i öronen, sedan efter detta så körde jag igång med att dammsuga. Rätt på detta tog jag till att steka träningsmaten. Så när detta var klart så satte jag igång med att måla, jag fick ur mig en uggla idag. Men jag hade problem med bakgrunden idag alltså, det blev inget vidare idag. Men jag la upp den ändå så vill ni se spana in målningar på min hemsida. www.henrikporali.se sedan klickar ni på målningar och sedan på den sista i raden av minibilder. Så mer då? Kollade på stargate atlantis idag undertiden jag åt, så satte jag in boxen på en ny serie som kommer till fredag. Nått med rum hidden room eller nått sånt skall kolla nästa söndag på detta om det är nått att ha. Sf är det iallafall, så får vi se om det är tittbara eller inte. Jaha mera då? Näe inte idag alls inte mycket som händer på slöedagen inte. Jo jag var uppe och hämtade lite till blider som jag kan tänka mig att måla idag. Så vi får se vad som kommer till nästa söndag upp, nått hoppas jag kommer iallafall.

TRÄNING: Ja imonn så kör jag igen, skall ut imonn och köpa lite innan jag drar. Har en förmåga att alltid räkna fel på brödet när jag räknar. Så nu skall jag försöka öka på tempot imonn så jag inte är så länge på gymmet. Jag är nöjd om jag kan dra ner med tio minuter så kommer jag inte så väldigt sent hem. Vi får se.

NOVELL: Ja nu är det intet imon men på tisdag så skall jag dra igång igen. Så är det min lille kompis på onsdag sen är det fredag och lördag att köra igen. Så hoppas jag att jag är klar tills denna vecka så jag kan börja skriva till nästa vecka.

Jaha dag för mig att säga adjö så jag säger som jag brukar säga HEJ! :D :P :D 

Inga kommentarer: