onsdag 8 oktober 2008

Onsdag 8/10-2008 20:01

DAG: Rätt bra natt ändå kom till sans idag till tio men orkade inte gå upp, somnade rätt sen igen. Men till elva så gick jag upp och åt frukosten. Sedan laddade jag för novellen fram till ett halv två tiden då jag gick i gång. Var klar med detta till tre tiden, då jag tog mig till ica och handlade lite. Var hemma igen till lite i fyra, så jag drog igång med stetchen och sedan middag. Har sett i frysen att jag måste inhandla lite mer kyckling till träningsmaten. Tror att det kommar räcka med två förpackningar så räcker det tills jag kan köpa mat igen. Så kollade på teven men det var inte mycket att se på den till halv fem när jag åt. Sedan kollade jag på stargate atlantis som nu går i repris på sexan till sex. Kollar den via boxen efter som den kommer sent på fredagar tror jag att det var. Så kan kolla böjran med missade det för jag tyckte att det inte var så bra då. Men nu skall jag kolla varje dag vid sex det är lagom till luchen för mig. Så mera då? Näe inte idag kort blogg idag med ser det ur som, men idag så smäller det eller hur. Milonerna kommer rulla in gött mos, snart så är jag mång milonär. Eller hur? Japp.

TRÄNING: Jaha skall köra igång igen imonn, får se om jag kan hitta lite mer styrka på de veckor som är kvar tills jag skall höja. Lite bättre går det så jag har lite hopp ännu att det skall komma mer stryrka. Vi får se när åtta veckor passerat vad det säger.

NOVELL: Japp kom igång sent idag med nån gång efter ett. Men jag hade gått igenom massor när jag startade. Hade glömt en scen som jag la till idag efter lång fundering, så kom det tillbaks idag. Jag har kommit fram tills där de anfaller krigaren, bågskyttara har sänt 100 pilar emot honom men när de passerade den osynliga barriären så tappade de fart, och slog harmlöst ner i marken, för att sekunden senare slukas av den samma. Och en av veteranernas knä värker så illa att han tror det är undergången, och det blir det med hans undergång. För krigaren har spänt sin båge av gethorn och skickar den meterlånga pilen mot honom. Detta under tiden han har höjt sin sköld för att skydda DUX. Nån stans där slutade jag idag, kommer igen nästa vecka igen. Nä fredag skall jag köra med, sedan lördag skall jag till morsan. Och söndag är slöedag.

Jag har avstått att köpa kina mat och att köpa ett poängkort till nintendo för jag tror att det kommer bli segt nästa månad men många räkningar. Så dom pengarna spar jag tills dess istället. Jaha dag för mig att säga HEJ! :D :P :D

Inga kommentarer: