söndag 26 oktober 2008

Söndag 26/10-2008 20:01

DAG: Jaha natt igen då, natten har vad jag kan komma ihåg förflutit lugnt. Jag kan inte minnas att jag vaknade nån gång, men en eller två gånger var det nog ändå. Men på det hela taget en bra natt, kom till sans vid halv tolv idag. Men kom då på att näe det är inte halv tolv nu inte, jag slog på datan och vipps blev klockan till halv elva. Så efter att jag ställt om alla klockor så la jag mig en stund. Jag minns inte hur länge men jag kom upp så småningom och fick i mig frukosten. Efter detta så dammsög jag, exakt när detta var vet jag inte men nån gång innan ett eller två. Så på detta så gjorde jag träningsmaten, och laddade upp ett foto på målningporgrammet. Var på jag la mig en stund för att samla mig lite innan jag skulle till att måla. Så målade jag och la upp detta på hemsidan, ni får gärna kolla om ni har lust. Det blev ett självporträtt idag, så där men okey ändå. Dock fick jag anväda palletten idag för att få till det som jag ville. Ja jag vet inget mästerverk inte men så blev det ändå. Så på detta så drog jag till ica och handlade lite, betalade med kort idag så nu ligger jag 124:- back redan. Men till tisdag så skall jag handla så jag får 2500:- att leva på denna månad. Jag köper för ca: 1800:- och får 700:- sedan att ha till bröd, smör och pålägg. Blir hårt igen men det skall nog gå det med. Det går lättare när jag sover på natten, så vi får hoppas på bättre sömn. Sedan drog jag igång med middagen, kom hem en kvart i fyra från ica. Men jag kollade på mist eller dimman när jag åt och när jag ser på vissa filmer så kan jag inte äta när jag ser. Som jag har sagt innan så är jag en kille och som man säger kan göra en sak i taget, är det inte så man säger, simultanförmågan, nått sånt. Så jag hade svårt att få i mig maten idag, det blev lite ris kvar som jag inte kunde få ner. Och jag spelade in det samtidigt som jag spelade annat så jag fick inte med hela filmen, smart va? Ja när jag kollade på inspelningen så syns det inte vilken dag det går, det visar dagen då man ställde in det. Så jag såg inte att nått skulle spelas in alls igår. Nu var det Kings novell och jag vet hur det gick, men jag missade sista fem minuterna. Så jag raderade den inget att ha när inte allt är med. Lite besviken blev jag, men men det tar jag igen en nannandag. Jo tillsist så gäller tummarna igen jag skall kolla mailen om det smällt till, för det gör det väl eller hur? Så mer då? Näe inte mer idag.

TRÄNING: Japps imon så skall jag gå på min nya träning, ja jag kallar det så. Jag skall köra övningarna som man skall, när jag var hos sjukgymnasten så kom jag på att jag inte gör det som man skall. Så imonn så skall jag köra som det skall göras igen, även om jag då får gå ner i tyngd. Så ni får rapport imonn om det här, får vi så hur det gick.

NOVELL: Jaha inget idag kanske jag inte skall säga. Jag kom på rätt mycket till de andra böckerna idag. Fick ett ryck och körde ut en fem sex grejor som jag tänkt på idag, det går bra när man sover. Så har gjort så att en novell i novell samlingen kommer med i de samlade smärtornas bok och en berättelse ur smärtornas bok kommer med i text boken. Så finns det lite sammanknytning med dem alla. Hörde en låt från Pink idag på radion, det är inte första gången jag hör den men idag så kom jag på det jag tänkt på när jag hört den innan. Så det blev en lite novell som jag skall lägga i text boken. Tänkte inte ha det så men så blev det ändå och då får jag ihop dem lite med kan va bra tror jag. Så nu blir det inte mer skrivande förrän onsdag igen.

Jassa dags för mig att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: