fredag 17 oktober 2008

Fredag 17/10-2008 20:01

DAG: Jaha som vanligt börjar vi med natt, eftersom jag skulle upp så sov jag kanppt en blund inatt. Efter femtielfte gången jag vaknade vid halv åtta så somnade jag gevitvis. Så när jag vaknade ingen en halvtimme senare så var jag super trött. Och eftersom jag var trött så hoppades jag på snabb telefon sedan sömn, men fan heller. Det tog en halvtimme att få tag i dem och jag fick tid till nästa fredag hos en kille. Så jag somnade nån gång sedan faktiskt mot alla odds, och vaknade igen till halv tolv. Så jag hann inte äta frukost innan jag fick in tvätten. Men jag fick in den då såg jag att jag skulle tagit med mig nya kartongen med tvättmedel för den jag hade, hade knappt nått i sig. Men jag orkade inte gå upp igen så jag körde på det som fanns. Så sedan gick jag upp och fick i mig frukosten. Lyssnade sedan på musik i mobilen, kan meddela att jag la den på laddning efter jag pratat i telefonen så den var fulladdad då. Sedan till ett så var jag nere igen och hängde upp den samma. Så upp igen och tog det lugnt ett tag innan jag drog till ica. 300 spänn gick det på idag, fan det blev dyrt. Jag köpte dock ett paket med kött till nästnästa vecka träning. Men jag fick inte med mig pytt idag glömde det så jag får nog dra söndag eller nått sånt för att få mer, har bara lite kvar. Men jag tror att jag tar köttbullspanna instället för pytt, den är godare och mer grönsaker i den. Men vad som skiljer i pris vet jag ej får se när jag kommer dit. Japp så blir det en kostnad igen på 80 spänn, mindre mat då, till sjukgymnasten då alltså. Så sedan så på vägen hem från ica så var jag nere i källaren och kollade tvätten. Så vid halv fyra så körde jag stretchen idag och sedan drog jag ner och fick upp tvätten. Tog soppa idag med lite chili i för att få lite sting, men när jag äter soppa så blir jag aldrig mätt. Ändå äter jag två mackor med till, så jag fick ta mycket lunch idag men det räckte ändå inte idag. Jag fick i mig en extra macka, ja en dubbel till och med, rågkusar från Fazer. Dom är jävlig goda dom kan jag rekomendera, men det är mycket smak i dem så man får ha pålägg som smakar mycket. Jo det skall jag köpa till söndag med pålägg, som ni kanske vet så är det inget vidare att köpa söndagar eller måndagar. Finns inget och det som finns är gammalt, ja iallafall när jag kommer dit. Men men. Mera da? Näe inte idag men det har hänt lite mer idag än igår, ja om man jämför mängden text i bloggen alltså. Jo jag glömde igår, aftonbladets läsare har rasat ner till två, låg innan på en 7-8 st. Och att lägga in på myspace är näst intill omöjligt när den vänder den sidan till, kanske vet de att jag är en gammal gubbe så det vill inte att jag skall lägga upp. Ett par dar så kom jag inte in för att lägga upp, men det är å andra sidan ingen som läser där så vem bryr sig. Jag funderar på att lägga ner myspace och facebook det är ändå inga som läser det. Jag får se lite längre fram hur jag skall göra. Jag funderar också på att ta bort ett gäng teckningar men jag får se hur jag gör med det med. Hinner jag så skall jag göra det till söndag, teckningar alltså. Nä nog nu.

TRÄNING: Japp fick som sagt tag i sjukgymnasten tills slut, dock inte samma som förra gången men det har ingen betydelse det. Nu får vi se om vi kan komma fram till vad det är som gör ont. Jag är inte längre säker på att det är brocket som gör ont, det kan va en muskel. Japp vi får se till nästa fredag då kommer jag med mera info. Japp har stretch imonn på detta schema sen är det lugnt tills måndag. Skall till torsdag göra en ändring i magövningen. Jag höjer huvudet upp när jag kör skall testa att ha det nere, att höja huvudet kan få ryggen att böja sig. Men vet i fan om det är det, vi får se till torsdag.

NOVELL: Jaha imonn är det dags igen, kan bara hoppas på sömn tills imonn så skall det nog gå bra. Så blir det imonn som blir start skottet på "Legonen" en framtida klassiker för er att läsa, javisst eller hur. En dag så kommer det att hända, det är den dagen så grisar flyger och allt är gjort av gele, snart eller?

Jappanes jag säger som jag sagt ett tag nu, kan dock meddela att detta är gammalt körde de runt 2006. Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: