fredag 24 oktober 2008

Fredag 24/10-2008 20:01

DAG: Japp natt igen, ja eller, kväll igår. Jag la mig som jag brukar men var lite sen igår, så jag var lite jäktad när jag la mig. Fick på mig lurarna till ett tiden låg sen till två nått sånt och somnade sen. Jag kan säga att jag var rejält trött när jag la mig men somna gick inte. Så vaknade ett par gånger fram till halv sju, och så är det alltid när jag skall upp att jag vaknar en halvtimme innan. Men jag lyckades somna och när klockan slog så for jag upp och slog av den. Men jag var seg som fan fick dåligt med sömn så jag låg kvar tio minuter och degade. Men sen kom jag upp fick i mig frukosten och drog till sjukgymnasten, mer om detta nedan på träning. Sen drog jag till apoteket och fick mina grejor men inte allt skall hämta till tisdag resten, det var slut men de får in till måndag. Så sedan hem och körde lite på böckerna, mer nedan. Dagen har gått illa långsamt idag för att jag kom upp så tidigt. Jo jag fick lägga upp på bloggspot idag fick inte upp det igår, nått fel på servern då jag ville lägga upp det. Så mer då? Nä lång seg dag jo jag la mig ett tag när jag kom hem det var illa nära att jag somnade men det sket sig. Men jag blundade en halvimme iallafall. Jo tillsist så kollade jag fond kontot denna månad har jag backat 800:- så jag bytte en fond. Det var en aggressiv så den gick back, men nu är den bytt med. Jo en sak till när jag ändå är på gång. Kollade hemsidan besök för denna månaden jag har rasat ner till 19 från en 130 innan. Har det blivit så jävla kasst nu eller? Alla som var uppe denna månad var uppe till förste oktober sen är det tomt. Nu kan statisitken vara kass med för ett ras från 130 till 19 kan det gå ihop. Jag vet att sidan inte är mycket att ha men lite mer eller? Näe nog för idag.

TRÄNING: Japps gymnasten idag, ja sjuk alltså. Ja han kom fram till att jag inte gjorde nått direkt fel när jag tränade, vilket var bra att få reda på. Men jag fick en ny övning och så förklarade han att varje framböj skall följas av bakböj. Ja det var väl det han sa ungefär. Jag skall lägga till en övning på magen för att stärka upp den lite, ja det är väl bålen jag skall stärka. Jag låg idag i, jag vet inte vad den heter men, skorpionen tror jag den kallas. Man ligger på underarmarna och på tårna ganska jobbig, men jag låg ganska lätt en minut ändå. Så så jälva svag var jag inte. Men jag skall lägga till en boll övning till magen, jag gjorde den innan men slutade för jag gjorde så många. Man tenderar att inte göra dem rätt när man gör för många. Men nu skall jag lägga till den till de jag gör på torsdag, jag hade tre där innan men det togs bort förra gången jag var hos gymnasten, ja sjuk. Så sedan skall jag ta bort rodden, jag minns inte om jag sagt detta förut men tror det, jag har ont, nja, inte ont men jag är lite öm i ryggen efter den övningen. Den tar vi bort för att den belastar ryggen, så jag får köra cardio längre istället så slutar jag men cyklen. Då får jag köra 8 normalt sedan 2 tungt sedan 8 normalt och 2 tungt sedan 3 nervarv, det blir väl 23 min det va. Så sedan kör jag cykel på det som slut på intervallen. Så slipper jag belasta ryggen i onödan. Skall också köra armar på gamla tyngden, att jag inte kan köra klart utan att körka på ryggen tyder på lite för tungt. Men jag har inte tungt alls på det, men jag skall köra två veckor få får vi se vad det ger. Så skall jag hålla kroppen rak som fan, det är jobbigt att hålla kroppen rak. Men om jag tänker på det skall det nog gå bra får ta i lite mer bara. Så kommer träningen på torsdag bli lika lång som måndag då, med extra övning. Så skall jag se om jag kan höja på om två vekor på det jag nu låter bli att höja, om det räcker vill säga. Men jag siktar på det. Boll övningen skall jag köra en 12-15 efter de jag redan har, så det kommer bli tungt för magen det. Men det skall nog gå det med, men det kommer ta en jälva tid bara. Redan nu tar det nästan tre timmar att köra det är en jälva tid det. Men jag kan inte öka på tempot, det går inte. Får se om jag får flytta bloggen på måndag och torsdag, jag kommer hem så att jag skall börja äta till nio. Ja vi får se hur det går med det sen en nannandag. Fan vad långt det blev idag då. Nu är det slut...

NOVELL: Ja slut detta bara sen är det slut. Körde på lite med de  andra böckerna idag kom på lite idag men hade ingen större lust. Jag blir alltid trött när jag går upp en tid. Men jag ordande till i de samlade smärtornas bok idag, la upp det lite bättre än innan. Jag har dock kvar att lägga upp de psykiska smärtorna, fan vet hur jag skall ordna dem. Jag har ordnat upp smärtan i män och färg, vad skall då den psykiska smärtan vara? Japp kommer nog på nått för det med, så långt har jag inte tänkt ännu. Men nått system skall jag nog komma på. Så ja imonn så skall jag köra på legionen igen. Sedan blir det stretch och lugnt på söndag, men hoppas kunna fixa en målning om allt går bra.

Jaha tänkte det skulle bli kort blogg idag men icke, brukar bli lång när jag inte sover lägne. Men nu säger jag Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: